(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Avrupalı mı olmak gerek illa? Şöyle bi bakın ne yazık ki hiç farkımız kalmamışken onlardan, ancak böyle sürüncemede kalıyor resmiyet. Bence gerek yok, hatta yazık olur bile. Sevgiyle...
Avrupa dediğimiz o sanal dünyada 30 yıl kaldım. Boşuna çabalıyoruz,onlar bize ulaşamazlar.Biz öndeyiz. Yüreksiz sevgisiz bir toplum. Şiirinizi kutlarım.
makası başkalarının eline kaptırmışlar göbek bağıyla bağlı olduklarımızdan koparılıyoruz... Dünya Türkleri bir birlik kursak... Makası tutanlarında korkusu bu ya... neyse ... allah sonumuzu hayır etsin...
BENLİĞİMİZİ KAYBEDECEKSEK, AVRUPA'YA UYACAĞIZ DİYE ASLIMIZI UNUTACAKSAK VE HER ŞEYİ BİR AVUÇ DOLAR İÇİN YAPACAKSAK, MADDELEŞİP MÂNÂYI UNUTACAKSAK BEN BIRAKIN YİNE BÖYLE YERLİ KALAYIM...GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLARIM..SAYGILARIMLA..
Körebe oyununa döndü adeta, Avrupa birliği maceramız.. Ne biz Avrupa''yı, .................ne Avrupa bizi bulacak bu gidişle.. Sancılı bir doğum olacak hulasa, Bu besbelli.. Bir de ebeler kör olmasa! ..
ASLINDA VARYA ÇINAR KARDEŞİM HANİ DERLER YA NE ŞAMIN ŞEKERİ NE ARABIN YÜZÜ DİYE....
zaten avrupa öyle girdiki içimize bizim avrupa birliğine girmemize gerek yok...şöyle bir dolaşmak yeterli sokakta...her yer adeta varupa olmuş...türklüğün ne geleneği ne göreneği kaldı ya üzülüyorum...boşverin sevgili çınar bulamasınlar birbirlerini...güzel şiirinize tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
"ebeler kör olmasa..."
Tebriklerimle Dost
Sevgiler