Bırak geçmişimi Dünlerde yaşama Umutla bak yarınlara Ben aşktan sabıkalı Gönülden derin yaralı Yüreğinde garip bir mahkumum… Yalnız bırakma Yanımda kal… * Kır zincirleri, kapatma kapıları An’ı yaşa! Gün bu gün Her şey geçmişte kaldı Hadi durma uzat ellerini Bir olalım tek yürekte Mutlu olalım gelecekte Kelepçe vurma yarınlara Yarım kalmış umutlara Hep yanımda kal… * Sırtımda kambur üstüne kambur Çok yoruldum Yüzümde ki çizgiler hayatın kötü izleri Pudra sürsen kapanmaz Gözyaşlarım dinmez Yağmur yağmasa yeter seni ıslatmaya Şemsiyen olurum Yanımda kal… * İçimde kor ateş Yürek yangınlarım sönmez Ne olur uzat ellerini Gem vurmayalım duygulara El ele varalım vuslata Kucak açalım mutluluğa Yar, yaren olurum Hep yanımda kal… * Benim sana olan tutkum gelip geçici değil Benim sana olan sevdam heves HİÇ Mİ H,Ç değil Aşkın esamesini okuma Yüzüme vurma Dünde kaldı riyakar sevdalar Umutla yarınlara bakalım Unutalım her şeyi Hep yanımda kal… * Adı üstünde geçmişe mazi derler Biz geleceğe köprü kuralım Kabuk bağlamış yaraları kanatmayalım Gidersen üzülür zemheri ayazında üşürüm. Çok yoruldum sensiz tamamen soğurum hayattan Yalnızlığa dayanamam hasret kalır ölürüm Ne olur yarınlarımıza merhem olalım Hep yanımda kal…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanımda Kal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanımda Kal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bırak geçmişimi Dünlerde yaşama Umutla bak yarınlara Ben aşktan sabıkalı Gönülden derin yaralı Yüreğinde garip bir mahkumum… Yalnız bırakma Yanımda kal…
Bu gözler yolunu gözler.. Şiir diyor ki sus ve beni oku beni dinle...Kutluyorum sizi şiir yürekli kalem.. Hem seviyor hemde takdir ediyoruz gönül kaleminizi.. Şiir damlatsın kalemin,sevgi dağıtsın yüreğin.. Sevgi dolu kalem nicelerine efendim
Dünlerde yaşama
Umutla bak yarınlara
Ben aşktan sabıkalı
Gönülden derin yaralı
Yüreğinde garip bir mahkumum…
Yalnız bırakma
Yanımda kal…