Her zaman ki gibi Oturdum pencere kenarına Elimde sigaram Dilimde adın Ufkun derinliklerine dalmışım İçimden kim bilir neler geçiyor Hangi fırtınalara yarenlik ediyor yüreğim Ben de bilmiyorum… * Mavi ufka dalıp giderken gözlerim Gökyüzü Gün batımında kızıl şafağın rengini alır Umutlarım kor ateş gibidir Kızıl ile mavi karışıp mor renge dönünce sema Romantizmin rengindir adeta Duygularım tavan yapar Mor bütün tonlarıyla sana olan tutkumun habercisidir… * Sigaramdan bir nefes daha alıp Yutar gibi içime çekiyorum Şarkıların nakaratları gibi adını tekrarlarken Gün bitmek üzere Güneş ha kayboldu ha kaybolacak Birazdan tamamen veda edecek Akşamın loş karanlığı örterken koca şehrin üzerini Evli evine Köylü köyüne çoktan gitmiş olacak Ortamın sessizliğini Bozacak sokakların müdavimi köpek sesleri Düşecek kurumuş dallardaki son yapraklarda * Karanlık yerini yalnızlığa bırakırken Zifiri geceyi yine sensiz yaşayacağım Siyah, kötülükler ile düşünülür yas ilanıdır Oysa benim için saygınlığın Sana sadakatim ve bağlılığımdır Sevdama olan sebatın rengidir İşte ben karanlık odamda Güneş penceremden girene kadar Hayaller kurup Seni seninle aldatarak Siluetinle dört duvar arasında Sevişeceğim delice… * Sokaklar aydınlanıyor birazdan güneşdoğacak Şafak sanki kehribar sarısı Hemen yatağımdan fırlayıp Kendimi pencere kenarına atıyorum Üzerimde sabahın mahmurluğu Geceyi seninle geçirdim ya hayal de olsa Gözlerim süzgün Uzaklara daldım Sokağın başından çıkıp gelecekmişsin sanki… * Günü devirdik ve geride kaldı Tüm vakitleri seninle geçirdim Renklerle anlattım sana olan sevdamı Beynimde aykırı düşünceler Sen hangi tende Hangi bedende sabahladın? Hüzün ve mutsuzluk çaldı mı kapı Duygularını karma karışık kaygılar istila etti mi? Mutlu musun? Kutlarım seni… * Güneş doğarken gözlerini açtığında sabahın aydınlığına Otur pencere kenarına anadan üryan Gülümseyen bir yüz Sana sevdalı bir yürek olarak hatırla beni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hatırla Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hatırla Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek yangınları insanı için, için yakan bir kor'dur, ne gönüle laf geçer, Nede yâre söz geçer,ikiside sanki ömür törpüsüdür ömründen,ömür alır, demir dağlar dayanmaz amma, Allahın verdiği sabırla insan dayanır,hemde dayanmak zorundadır. Gönlünüze ferahlıklar diliyorum saygı değer şiir dostu, Şiir dolu günler diliyorum. Güzel şiirini ve sizi yürekten kutlarım.
Bir dost omuzuna başım yaslayıp Hıçkıra,hıçkıra ağlayasım var İki çift laf deyip o vefasıza Başıma karalar bağlayasım var.
Kutluyorum usta kalemi
_____________________________________Selamlar