(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk; Ört Bahanelerimi ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk; Ört Bahanelerimi ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın ölüme hükmetme zaman ve zemini önemli derken gri ton eklentisi sahiden vurgulu bir allegori.Tüm efsanelerde aşk hep ölüme hükmetmiştir hep siyahtan gölgesini aşkın üzerine göndermesine rağmen anlamlı ve bir başkaldırı örgütleyen aşk hep galip gelmeyi becermiştir...Çünkü aşkın biraz da su tadı ve su rengi maviden esinlenmesi sanırım ölümün son nefes anı gri tonlara hükmetmesi gibi dizeler de aşka dair taraf toplayıp henüz savaşımız bitmedi başkaldırısını örgütler gibiydi...Bende aşkın yanında yer alıyorum...Sayımız az olabilir ama ruhsal kimlikler oldukça boyutlu ve cesurca yürümeyi becerenlerle ölümün üzerine gidebiliriz...Tebrik etmek kutlamak yetmeyecek zira zaten aşka dair oyumuzu kullanıyoruz işaret gelirse de biz hazırız aşk uğruna...Sevgiyle...
teokratik kibirlerden elde kalan ne şimdi.. ruhi secerelerden kopan buzlu parçacıklar hayat dediğimiz hafif meşrep rüyanın eteğine yapışmış.. lalalala..
yüreği aşka cesursa açık ,sözcükleri aşkın dansına hazırlayan şairem... sözcükler kendi içinde taşıyor sırlarını... hissettirdi şiir,sevgıler yüreğinize
bence de güzel mi güzeldi.. ancak aşağıda ki mısrada cümle düşüklüğü mü var bana mı öyle gelmiş dersiniz:).. ..Yazgımın sen yanı Taş plakların ucu iğneli sevdaları gibi Ayrılmıyordu yüzümün gölgelerinden..
Sen anılarımı toplasam Bir ömür etmeyecek Gönle huzuru vermeyecekken Ben; Kesip attım Kanıma bulaştırdığın Kanserli hücreleri… süperrrrrrrr çok beğendim tebrikler