İnsanoğlu bu Yaralandıkça, yaraladıkça öğreniyor yaşamayı Aslında sevmeyi, sevilmeyi bi bilse Nefes almak ne demekmiş anlayacak da İşte dedim ya insanoğlu bu Bir damarı hâlâ nankörlükte..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TeLâFi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TeLâFi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte böyle insanlar bazen nankörlük yapar, bazende iyileri vardır içlerinde, ki..? artık zaman mı yoksa yılar mı değiştiriyor bunları benimde aklım almıyor.değerli dost yürek.. kıza ve özdü yürek sesiniz.. selam ve saygılarımla..
yaralanıyoruz ama yaralamaktan da geri kalmıyoruz...telafisi olmayan yaralar açıyoruz..bilmiyoruz,öğrenememişiz yaradılışın temelinde sevgi olduğunu...yüreğinize sağlık...
Sabrın yok her şeye eylersin isyan Gelecek dedin de gelmez bu nisan Bilesin yalancı nankördür insan Gönül senin derdin çekilmez gayrı Kalmışım yar’imden yıllar var ayrı..!
Nankörlük deyince bir şiirim aklıma geldi ve size katılıyorum sevmeyi sevilmeyi bilemiyoruz işte anlatım harikaydı kutlarım saygılar.
Tam okuyordum ki sona erdi. Hayat gibi belki de ya da güven gibi sonlanan belki de yaşama sevincimiz iken bizi ayakta tutan. Kısa mıydı? Asla. Bilakis hayatın ta kendisiydi şiir. Güzel yüreğin dert görmesin güzel arkadaşım benim. Duyumsattıkların için teşekkür ederim. Sevgimlesin unutma.
Kutlarım kısa ve yeteri kadar anlamlı
Saygılarımı sunarįm