Bazı zamanlarda sana dokunmak çellonun tellerinden aşağıya yavaşça kaymak gibi gözlerin o an rıhtımda bir tekneye binerek uzaklaşıyor kızıl bir adaya demir atmışsın ve alabildiğine ufak ayakların toprakla flamenko yapıyor,ben sizi kıskanıyorum en güzel zamanlarının burada geçeceğini sanıyorsun
yağmur damlaları düşer bir gün metropolitan müzesine yakın bir bardan en güzel kadehimizin içine çıplak kadın resimleri duvarı kaplamış New York’ta bir gece öylece aydınlanıyor sen utanıyorsun
oracıkta elinde sarı lalerini barından bir çiçekçi belirir buketlerin içinde saklı bir akşam güneşi,kızıllaşmaya müsait senin gözlerin kapalı her mum gizlice bekler çekmecesinde kollarımı nehir yatağı gibi açarım sen hayatıma uzanırsın yorgun bir halde belki o zaman öperim seni
kedi bıyıklarını çizilmiş siluetini izliyorum bu bir fiestadır,kapanmayan bir yaradır Buena Vista konserleri gibi yarım kalmayacak ve adını bilmeden seni öptüğüm bütün sokaklara bizim adımız koyulacak,bir gün
bazı zamanlar sana dokunmak bir yılanın ten değiştirmesi kadar taze oluyor bazı zamanlar ise dünyanın tellerinde koşturmak gibi her adımda farklı bir nota.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siluet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siluet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende sonradan nedense sevemedim ama video güzeldi,bu gece de bir şey karalarım kesin güzel çıkar ne zaman önemsiz yazsam ya da özenmeden iyi şeyler çıkabiliyor bizim işte zor tabi nasip :)
Bence iyi bir tarzınız var ve güzel bir çalışma olmuş. Nacizane fikrim - hoş görünüze sığınarak- sayın sahranın görüşünün sadece ikinci dizede ki "aşağı" kelimesinin fazlalığı hususuna katıldığımı belirtmek isterim. Saygılarımla...
çoğu dizede gereksiz kullanılmış kelimeler var. neden bu kadar detay. yani ikinci dizede "aşağı", üçüncü dizede "binerek" -tekneyle denilebilirdi- gibi.
Detayları seviyorum ben bazı kelimeler benimde gözüme batıyor ama çıkarmaya da kıyamıyorum. Aşağı,binerek gibi kelimeler insanın gözüne renk katan kelimeler benim esas amacım betim olduğu için daha çok yüklem kullanıyorum ya da bir hareket bildiren kelimeyi.
Şiirin harika bir yaşanmışlığı var çok dolu ama fazla değil bu bazı imgeler ise bir şiire bile bedel nitelikte günümün şiiri diyorum gökçe etkileyiciydi bu sefer.
Bir kadeh alıp içesi gelir... töbe töbe...