Seni sevdim, insanlığıma ayna oldun Beni yansıttın Ruh ikizi olduk. Sen orada Ben burada Düşmüşüz dünya rahmine Kader bu ya Doğumda ayrılmışız Ben bir gönülde sen başka bir gönülde…
Ömrüm seni aramakla geçti Ferhat misali dağlar deldim Mecnun gibi çölleri aştım Dipsiz kuyularda ahım çıkmadı Adım deli divane oldu Gün geldi yaşam tiyatrosunda maske takıp rol aldım An geldi geleceğe miras bıraktım yaşamı Sevgiyi paylaştım ruhumu insanlara adadım…
Adına aşk dediler Oradan oraya sürüklendim hazan yaprakları gibi Yüreğim yangın yeri Hasretin öylesine yaktı ki Aşkın tohumları sevdamdan taştı gün be gün Filizlenip çiçek açtı Öyle çiçek ki koklayanların başını döndürdü Elini kanattı dalından koparanların Uhde kaldı dokunamayanların içinde…
Aşkın öyle gizemliydi ki Onda ki güç hiçbir şeyde yoktu Kelam oldu yüreğimden dökülen Karşına geçip bir iki söz söyleyemedim Kalem olup sol yarımı tamamlayan şiirler yazdırdı Şarkılar söyletti sevdaya dair Ressamın elinde ki fırça olup Resmetti tuvallere Hasreti Ulaşılmazlığı Susuzluğu Sevgiye açlığı…
Biz seninle bir elmanın iki yarısıyız Aramızda çok güçlü kopmayacak bir bağ var Şimdi farklı dünyalarda olsak da Elbet bir gün buluşacağız Ben her zaman hazırım Sen hazır olunca uzat ellerini Dikkat et hazırlıksız yakalanırsak eğer Acı çeker sonumuz hüsran olur…
Kim bilir aşkı ikimiz de tattık çok önceleri Bizimkisi o duygudan daha öte Adını koyamadığımız kuvvetli bir bağ var aramızda Aşktan da öte… Adı yok! Ben kendimi sen de buldum sen de bende bul Ben, sen deği!l Uzat ellerini ait olmayı başaralım Çaresizliğimize çare olalım Sabrı sevmeyi birbirimizden öğrenelim Bir araya gelebiliyorsak Koşulsuz ve ilahi sevgiye olan inancımızdandır
Sen ki ruh ikizim! Yüreğinden geçenleri kendine bile söylemedin Kim bilir belki sosyal durumun Hazır değildin belki de itiraf etmeye Zarar vermekten mi korktun? An geldi zoraki vazgeçtik birbirimizden Sensizliği, bensizliği kendimizden vazgeçmek gibi görüp Koşulsuz olarak sevgiyi yaşadık Çünkü biz ruh ikiziydik…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruh İkizim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruh İkizim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevenlerin acıyan yanıdır şiirler ve hüzünler..Kimi sevdalar Yaz ve kış gibidir, Ömrünüz yaz,Kaleminiz daim olsun değerli kalem dostu.. Ağız tadınızın bozulmamasını,herşeyin gönlünüzce olmasını olması dileklerimle. Ülkemizin ve dünyanın huzur bulmasını diliyorum..Kalın sağlıcakla
Ömrünüz yaz,Kaleminiz daim olsun değerli kalem dostu..
Ağız tadınızın bozulmamasını,herşeyin gönlünüzce olmasını olması dileklerimle.
Ülkemizin ve dünyanın huzur bulmasını diliyorum..Kalın sağlıcakla