Ne oldu bana bilmem farklı mıyım ellerden? Kafamdaydı sessizdi konuşuyor yaratık Birden nem kapıyorum sakin esen yellerden Kendimden bile şüphe ediyorum ben artık. Hayal ile gerçekler karışır mı doktor bey İnsanlar kötülükte yarışır mı doktor bey?
Perdelerim kapalı kapım kilitli durur Yedi bitirdi beni çözülmez panik hali Arkamda duran gölge gelip başıma vurur Uykusuzum kalmadı gözlerimin mecali. Elimdeki kalemim yazdırıyor doktor bey Bazen içimdeki ses azdırıyor doktor bey.
Dünya yanmış ne gam ki sanki yalnız ben varım Ne ağlarım ölüme ne atarım kahkaha Olumlu duyguları öldürürüm kovarım Dünya düşmanım sanki göstermem müsamaha. Uygunsuz duygulanım neden bende doktor bey Bana düşman mı oldun yoksa sen de doktor bey.
Anlatmak bile zordur aklım karma karışık Bir oradan bir burdan söz ederim sürekli Bazen beni kör eder gözümde çakan ışık Cesur görünsem bile değilim ki yürekli. Sözcükler uydururum konuşurken doktor bey Yazdıklarım batıyor sanki diken doktor bey.
Sen hastasın diyorlar asla inanmam buna Plasebo vererek beni kandıracaklar Zaten inanmıyorum çabaları boşuna Üç beş renkli şekeri şifa sandıracaklar. Muhtaç değilim sana çok zekiyim doktor bey Gördüğün ben değilim ötekiyim doktor bey.
Bu gün yola çıkıyorum, kurban bayramında İzmir’de olacağım, hepinize iyi bayramlar şimdiden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİZOFREN DÜŞÜNCELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİZOFREN DÜŞÜNCELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabahın bu saatinde bu güzel şiiriniz le güne başlamak öyle iyi geldiki sevgili şairem.gülümsetirken düşündüren muhteşem bir şiirdi.can-ı gönülden kutluyorum afet hocam.yüreğinize mahir kaleminize sağlık.selam ve sevgilerimle.benfe bayramınızı kutlar nice güzel bayramlar dilerim...
Gülseren Morkan tarafından 9/10/2016 10:03:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayırlı bayramlar çok sevgiler hocam,yüreğinize sağlık.