Tatilim şahaneydi talihim döndü bu yaz Niğde, Kayseri, Sivas, Amasya ilk duraktı Unutmamak için de dedim hemen şiir yaz Elbette ki sıcaktı maalesef kuraktı. Gittim, gezdim dolaştım eğlendim yeterince Dolaşacak çok il var bu kadar yeter İnce!
Özlemlerim üşüştü aklıma İzmir düştü Buca’daki kafeler beni tanıdı artık Bunların hepsi gerçek sanılmasın bir düştü Konak’taki meydanda bayrakları çıkarttık. Yeşil gözlü ilahe, sevdim seni kız İzmir İster yeniden çağır istersen de kız İzmir.
Yine yollara düştük mola verdik Bursa’da Evde yatsam uyumam bir uyuya kalmışım Seyahati severim bu zevk biraz yorsa da Hiçbir şey göremedim rüyalara dalmışım. Kestane şekeriyle şöhretliymiş o Bursa Avuç avuç götürür insan bir de obursa.
Temmuzda biraz korktum bekledim ağustosu En büyük hayalimdi rüya şehir İstanbul Yollardan arıtmışlar akan kırmızı sosu Esenler ‘den çıktık da kolaysa Deniz’i bul. Zeytinburnu, Bakırköy pek de tanımam ama Engel olmazdı kimse Deniz’i tanımama.
Karşıdan görünmüştü güldü yüzüme Deniz Denizin köpüğünden dalgalandı şapkası Dedim ki; ne kadar hoş böyle gülümsemeniz Buluşma noktamızda olamazdı başkası. Koşuyordu adeta bir an etti tecessüm Gözleri ışıl ışıl dudağında tebessüm…
Dokunmadan denizin dibindeki yosuna Ve benim sırlarımın üzerinden atlayıp Düşüverdik bir anda sohbetin koyusuna Konumuz hep şiirdi tekrar ettik katlayıp. Geldi gitti masaya meyve pasta börekler Biri bitmeden gelmez yenilmesini bekler.
Gezmeyle de bitmiyor dolaştık İstanbul’u Birkaç dostu da gördük Funda Neşe Aliye Şairlerle tanıştık gördük hüsnü kabulü Dawidof’a uğradık bizi tanısın diye. Bazıları söz verdi sözünden döndü bir an Dedim Afet unutma adını yazma da an!
Üsküdar’da buluştuk diğer taraf üzüldü Sultan Ahmet’te gezdik tarih koktu her yanım Ümraniye, Çekmece bizi görünce güldü Boğaz turu müthişti yine istiyor canım. Artık biraz kalırım belki Gümüşhane’de İsyan edecek bir gün bizim viran hane de.
Afet’çe şiirsiz şiir ve sohbet)
Deniz; Nuray Çakmak’ın diğer ismi, daha şiirsel diye onu kullandım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2016 tatilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
2016 tatilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşıdan görünmüştü güldü yüzüme Deniz Denizin köpüğünden dalgalandı şapkası Dedim ki; ne kadar hoş böyle gülümsemeniz Buluşma noktamızda olamazdı başkası. Koşuyordu adeta bir an etti tecessüm Gözleri ışıl ışıl dudağında tebessüm…
Dokunmadan denizin dibindeki yosuna Ve benim sırlarımın üzerinden atlayıp Düşüverdik bir anda sohbetin koyusuna Konumuz hep şiirdi tekrar ettik katlayıp. Geldi gitti masaya meyve pasta börekler Biri bitmeden gelmez yenilmesini bekler.
Canım ablam kaleme almış olduğun şiirde benimde olmam çok mutluluk verici, şu an karşılaşma anımızı yeniden yaşadım aynen yazdığın gibi olmuştu ve ikinci kıtayı okurken yeter diyerek isyanlarını hatırladım. Ne güzeldi beraberliğimiz hiç kimsenin adı geçmeden sadece şiir konuşmak. Nasip olursa seneye yine beraberiz inşallah ablacım sevgilerimle maviş gözlerine iyi bak buğulanmasınlar...
Kartanem şiir dostluklarda köprü.Sizinle tanışmak çok güzeldi.Ustam,ablam,annem ve asil bir hanımefendi istanbul'dan geçti.Onurdu sizinle tanışmak bir daha ki gelişinizde misafirim olmanızı dilerim. Selam sevgim güzel yüreğinize. Not:Nuray hanıma da selam ve sevgilerimi ilet abla.
Ay ablacım ne güzel olmuş emeğine yüreğine sağlık, szin şiirinizde ismimin geçmesi doğrusu çok onurlandırdı beni sevgilerimle ellerine sağlık diyorum..
ben orada buluşalım dememiştim ki size ayrı bir gün tahsis etmiştim. Hem de orada kadından çok erkek vardı ama kadınlar ayrı fotoğraf çekinelim dedik, ama birisi sızmış arkadan.
Şimdi şiirin altındaki fotoğrafa bir bakın Afet Hanım. Hanımlar günü gibi.... o kareye bir Oflu portresi ne kadar yakışır sizce? Ve Habib portresi? Bu yönüyle düşünürseniz bizi daha iyi anlarsınız...
Şimdi şiirin altındaki fotoğrafa bir bakın Afet Hanım. Hanımlar günü gibi.... o kareye bir Oflu portresi ne kadar yakışır sizce? Ve Habib portresi? Bu yönüyle düşünürseniz bizi daha iyi anlarsınız...
Sevgili arkadaşlar bir hata yaptık özür dileriz. seçtiğim şiiri Ctrl c yapacakkken Ctrl a yapmışım sayfadaki bütün şiirler yayınlandı. Silemediğim için pasiflemiştim, bir daha şiiri tamamen silmeyin teker teker silin, yoksa editörer yönlendiriyorlar.
İhtiyarlık işte bazen tuşları karıştırıyorum böyle...
Afet İnce Kırat tarafından 9/7/2016 8:56:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Denizin köpüğünden dalgalandı şapkası
Dedim ki; ne kadar hoş böyle gülümsemeniz
Buluşma noktamızda olamazdı başkası.
Koşuyordu adeta bir an etti tecessüm
Gözleri ışıl ışıl dudağında tebessüm…
Dokunmadan denizin dibindeki yosuna
Ve benim sırlarımın üzerinden atlayıp
Düşüverdik bir anda sohbetin koyusuna
Konumuz hep şiirdi tekrar ettik katlayıp.
Geldi gitti masaya meyve pasta börekler
Biri bitmeden gelmez yenilmesini bekler.
Canım ablam kaleme almış olduğun şiirde benimde olmam çok mutluluk verici, şu an karşılaşma anımızı yeniden yaşadım aynen yazdığın gibi olmuştu ve ikinci kıtayı okurken yeter diyerek isyanlarını hatırladım. Ne güzeldi beraberliğimiz hiç kimsenin adı geçmeden sadece şiir konuşmak. Nasip olursa seneye yine beraberiz inşallah ablacım sevgilerimle maviş gözlerine iyi bak buğulanmasınlar...