Bir şiir yazacağım hangi maskemi taksam Ağlayan yürekten mi gülen gözden mi baksam Ayrılıp gideni mi bilmem ki kimi yaksam Esasında usandım bu sahte suratlardan Çamura mı bulasam kızgın köze mi atsam? Bir füzeye doldurup uzaya mı fırlatsam?
Sevgiye dair yazdım kırığı var dediler Siyasete dokundum ciğerimi yediler Geri kalan yandaşlar küfredip elediler Yakınlarım üzüldü ettiğim feryatlardan Para eder mi bilmem tezgâh açıp da satsam Kurtulurum belki de uçuruma fırlatsam.
Hislerimi gizledim örtülerle büründüm Bilemem bu hayatta hormonlu mu üründüm? Süründüm yıllar boyu sayfalarda süründüm Yüzüm tarlaya döndü yediğim tokatlardan Şiiri bırakıp da sakin yerimde yatsam Rüyalar denizine maskemi mi fırlatsam?
Ben bana dönemedim ey yalancı maskeler! Yapmacık dizelerim hislerimi maskeler Artık zamanı geçti fayda etmez keşkeler Yıprandım yeterince saçma tatbikatlardan Kendimi yazmak içim ruhumdan neler katsam Sizi tüfeğe sürüp sınırlara fırlatsam…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASKELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASKELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şikayet dilekçesini yırtın gitsin demeyeceğim şiir güzel olmuş.Siz yüreğinizle yazın anlayan anlar,anlamayanı da boş verin gitsin...Çok özür dilerim öküz altında buzağı arayan o kadar çok insan gördüm ki;Kafayı taksaydım hiç bir şey yazamazdım...
Sakın bizi bırakma sakın afetciğim inan o maskeler zamanla düşüyor ak mı kara mı gerçekler çıkıyor ortaya güçlü kalemini yürekten alkışlıyorum sevgilerimle
Her insanın bir görevi olurmuş ya bu alemde,sizin vazifeniz de yazmak olmalı,hem de hiç pes etmeden .Herkes böyle dolu dolu anlatamaz ki meramını...Kutlarım kaleminizi,saygılar
Yürek sesiniz susmasın çok sevgim ile...