Topla pılı- pırtıyı gidelim buralardan Günü ay/ı bırakıp sarılalım yılları Gelecek kuşakların övelim gözlerini Güzel görsünler diye gelecek günlerini
Güzeldir çocukların dünyaya bakışları Umut verir insana dünyaya gelişleri Ham meyveyi çürütür yürüyüp gülüşleri
Vaktinde çapa vurup işletirsen dibini Bolca meyve alırsın dalından budağından Bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur Boşa kürek çekmezsen öğütürsen yılları
Neye emek veririz ne için çabalarız Biz bu gün var isek yarında göçecegiz Oğul bırakacağız sürsün diye soyumuz
II
Nesillerden nesile sürsün türk kavimleri Ecdadımız sığmadı tarihte takvimlere Vatan millet deyince sığmayız yere-göğe Sürsün soylu soyumuz daha nice çağlara
Tohumuna iyi bak iyi yetiştir onu Düşmesin üzerine namertliğin soygunu Hür doğdu hür yaşadı takmaz boyunduruğu Şahlansın damarında Atatürk’ün ordusu
Kıssadan hisse çıkar gelmez bir daha bahar Geri gelmiyor artık kaçıyor tüm zamanlar Ağlarsada arkandan sadece anan ağlar
Dereyi görmesende sıva sen paçaları Yıkıyorlar ülkeyi bu terör odakları Ordumuza sahip çık düşürme değerini.
Ordusuz bir ülke! Semersiz gezen eşeğe benzer.
Dünya medyaları önünde türk ordusunun içinde ki; terör var diyerek ikiye bölünmüşlük varmış gibi his uyandıran beceriksiz yöneticiler.
Onlar bunlardan gayet hoşnut olur ancak, kendinize gelin!
Onlar sizin kalkınmanızı istemedikleri için sizler, ülkemiz bu çıkmazın içinde!
Ordu bir milletin doğuşu! Ulusun güvenliğidir…
Sizleri önemsiyormuş gibi görünen bu emperyalist ülkelerdir. Terörü besleyen! Bunları sizde biliyorsunuz zaten ben halkın önemsiz bir neferiyim.
Bizim bir tek vatanımız var. Bunu gelecek kuşaklarımız için sahip çıkmalıyız.
Birilerinin çıkarları için feda edemeyiz.
Dünyanın gözünde ordumuzu dağılmış, parçalanmış gibi görünmesine izin vermemeliyiz.
Allah türk milletinin yardımcısı olsun!! Arkadaşlar iyi günlerde değiliz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARINLAR…(sone) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARINLAR…(sone) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nesillerden nesile sürsün türk kavimleri Ecdadımız sığmadı tarihte takvimlere Vatan millet deyince sığmayız yere-göğe Sürsün soylu soyumuz daha nice çağlara
Tohumuna iyi bak iyi yetiştir onu Düşmesin üzerine namertliğin soygunu Hür doğdu hür yaşadı takmaz boyunduruğu Şahlansın damarında Atatürk’ün ordusu
Kıssadan hisse çıkar gelmez bir daha bahar Geri gelmiyor artık kaçıyor tüm zamanlar Ağlarsada arkandan sadece anan ağlar
Dereyi görmesende sıva sen paçaları Yıkıyorlar ülkeyi bu terör odakları Ordumuza sahip çık düşürme değerini.
Duyarlı yüreğiniz hiç susmasın değerli arkadaşım. Güzel şiirinizi,yazan kalemi kutluyorum. Sağlıcakla kalınız...
5.yaşındaki çocuğu 3.cadde sokak kestirip sigara almaya gönderen kim.anne,baba,abi,abla vs.atan kim, atılan kim, atayan kim.dün ve bugün neydiki yarın ne olsun.yani görünen köye klavuz gerekmez.güzeldi.
Ordusuz bir ülke olmaz! Ordunun dünyanın gözü önünde deşifre edilmesinden, küçük düşürülmesin bahsetmiştim. Bunlar bizim iç meselelerimiz çözümü kendimiz bulup çözmesi gerekir ytkililerin. Evet, bozulmuş parçalanmış, dağılmış gibi ikiye bölünmüş gibi gösterilmesi dünya gözünde presteji düşürecek söylemleri ülkenin yönecileri bu gibi durumlardan kaçınmalıdır. Anadoluda bir söylem vardır ortak eşek semersiz gezer diye! Devlet şu anda bayağı bir semer yüklendi zaten! Pirinci ayıklaması zor olacak! Birazda kendilerini temizlemelerini öngörürüm…
Değerli yorumun için teşekkür ederim. Halil kardeşim, saygı ve selamlar…
Anadoluda ki sözlerden bi haber değiliz. Batı gözüyle bakıyorsak; ''Truva atı'' demeliyiz. Tüm kurumlarımız, kısaca ülkemiz için yapılan; adı ne olursa olsun tüm terör örgütlerini truva olarak görmekte değiller mi? Kaldı ki halkımız üniformalı teröristle askeri çok iyi ayırt etmekte. Öyle ki 15 temmuz sonrası geberen bir kaç üniformalı ite aileleri dahi sahip çıkmamışken biz neden bahsediyoruz? Çözümü dışarıya mı bırakıyoruz anlamadım? Onlar karışmaktan ziyade karıştırmak için her türlü haysiyetsizliği yapacaklardır. İkiye bölen yok velevki hainliğe kalkışan kim varsa'' fetöcü, pkk, dhkpc, vs. vs.'' bunlara terörist denmekte ve bunlar askerin bir parçasıymış, ikiye bölünmüş gibi adledmek asıl ordunun prestijini sarsar ve orduyu zayıflatır... Dünya ya gelince yeni dünya kurulmalı, bu dünya da Türkiye kendine çok daha güçlü bir yer bulmalı. Hiroşima sanığı ABD, Mao hıyarı Çin, Deli Petro varisi Rusya, Cezayir Sapığı Fransa ve fitneci başı İngiltere... Sorunlarımızı içimizde çözmeye bizi bırakmayanlarını evvela görmeliyiz. Ardından bir olmalıyız. Daha da fazla uzatmak istemiyorum. Selamlar saygılar...
Affınıza mahçuben! Gönülden akıp kağıda düşen ister heceli, ister serbest hiç bir şiiri eleştirmem. Şair olmadığımdan birincisi, ikincisi ise gönülden olanlara eleştiri bana hep anlamsız gelmiştir. Yalnız benim sözüm şiirinize değil, yapmış olduğunuz yoruma. ''Ordusuz Ülke! Semersiz gezen eşeğe benzer''. Ordumuz var, dünden daha güçlü. İçinde ki maşalar, çer çöpler ayıklanmış bu da elbette ki batının hoşuna gitmiyor. İş tuttukları olmayınca eyvahlardalar. Bu benzetmeye kafam takıldı: ordu olunca semerli gezen bir eşek mi ülkemiz? Bu benzetmeyi farklı bir anlamda yaptığınızdan eminim. Ama hiç te hoş bir benzetme değil... Saygılar selamlar..
Ecdadımız sığmadı tarihte takvimlere
Vatan millet deyince sığmayız yere-göğe
Sürsün soylu soyumuz daha nice çağlara
Tohumuna iyi bak iyi yetiştir onu
Düşmesin üzerine namertliğin soygunu
Hür doğdu hür yaşadı takmaz boyunduruğu
Şahlansın damarında Atatürk’ün ordusu
Kıssadan hisse çıkar gelmez bir daha bahar
Geri gelmiyor artık kaçıyor tüm zamanlar
Ağlarsada arkandan sadece anan ağlar
Dereyi görmesende sıva sen paçaları
Yıkıyorlar ülkeyi bu terör odakları
Ordumuza sahip çık düşürme değerini.
Duyarlı yüreğiniz hiç susmasın değerli arkadaşım.
Güzel şiirinizi,yazan kalemi kutluyorum.
Sağlıcakla kalınız...