Ne zaman kalabalıklaşsa tenhalar o zaman kaybolur ellerin tutulmak bir güneşe kalır yılın en güzel zamanı gülmeyi unuturum kalbim bir çocuk gibi ağlamaya müsait kalır hep karadır yattığım bütün uzun geceler kararmaya müsait emdiğim süt
ne zaman yarın olsa yutkunurum hep dünü zamanın çift basamaklı anlarını seviyorum daha çok kabullenmesi daha kolay oluyor geçmişin ürüyor hücrelerim çarpışarak mitoz yeniden sana çoğalarak sen istersen bunu bir şiir olarak okuma yeniden büyüyüp,çoğalacak bunu ne sen ne de onlar anlayacak
nasıl severim bir bilsen tılsımlı gecelerin ardında doğanları hep tazecik kalanları bakire kalıp öyle yaşayanları konuşmayanları itilenleri,kakılanları nasıl severim bir bilsen beni hiç anlamayanları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ğ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu bir tespit. Tercih değil. Bugüne kadar böyle gelmiş böyle gider diyor şair. Diyor da neden diyor? Artık anlayış beklentisini terk ettiği ve anlamayanlara teslim olduğunu mu duyuruyor? Bunu yapıyor sanırım sızılı bir gülümsemeyle.
Anlaşılmamak benim için eksiklik değil ama belki anlatamamak eksiklik olabilir.Çevremden yola çıkarım ilk ne yaparsam yapayım ve çoğu şeyi de onların üstünde denerim genelde anlamış gibi yapıp devam eder herkes yoluna bu bir belirsizlik olarak da kalır bu yüzden şiirin adı Ğ.
ne zaman yarın olsa yutkunurum hep dünü zamanın çift basamaklı anlarını seviyorum daha çok
Zaman dair çok ince atıflar var ve yine zaman bence bize yutturulan bir kavram zamanı olmaz bir şeyin anı olabilir belki mesela kahvaltı illa sabah mı olacak ya da yine sabah et yiyemez miyiz bunlar hep bir kurala göre belirlenmiş gibi.
Yaşam sevgiyle nefretler ve düş kırıkları arasındaki çatışmaların toplamı olan bir süreçtir. Güzel bir şiir okudum. Sanırım ilk kez geldiğim sayfanızda
tebrik ederim