(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
keşke dedirtiyor şiiriniz ister istemez...acaba ne zaman keşkelerin olmadığı bir gün yaşayabileceğiz savaşlara dair...yine güzeldi şiiriniz çok da anlamlı...saygı ve sevgiyle kalın...
keşke olmasaydı bu savaşlar..bu kavgalar..bu iç-çekişmeler..bu kısır döngüler...ama oluyor işte maalesef...dünya bir ateş topu olmuş..sonumuzu Hak hayırlı eyler inşallah...kutlarım..saygılarımla...
Olmasaydı savaşlar, ..........................olmasaydı acılar.. Sevgi kokan, ................kardeşlik kokan bir dünyada, ............................................................barışın arefesinde...
Umutlar hızla tükeniyor barış bir türlü gelmiyor ne acı.Yine de güzel bir dünya, yarınlara bırakma dileğimizi hiç unutmayalım.Çok anlamlıydı.Kutlarım.Sevgi ve saygıyla
..........................olmasaydı acılar.. Sevgi kokan, ................kardeşlik kokan bir dünyada, ............................................................barışın arefesinde...
KUTLUYORUM SAYGILARIMLA...
HER ŞİİRİNİZ AYRI BİR DÜNYADA DOLAŞTIRIYOR SAYGILARIM SONSUZ.