Balkondan seyre daldım Bizim cadde “Ali Şir” Tabelası kırılmış “Nevai” yerde bekleşir Cadde nehir İnsanlar sefil Geliyorlar… Gidiyorlar… Ne geldikleri yer, Ne gidecekleri yer belli değil.
Yürüyor koca şapkası altında, Gözü dünyanın saltanatında. Belli tacir Görünüşü kibir Kafasında binlerce fikir Kime tekdir… Neye cebir…
Yürüyor, Yıkılmış üstüne koca şehir. Filesi,cüzdanı tutmuyor cebir Elinde tesbih Ya sabır…ya kabir…
Yürüyor Ya tekerlek üstünde Ya kırık kolu cebinde Ya değneğin ucunda Ya seslerin burcunda Kafası imanla isyanın harcında Ya Kadir ver ecir
Yürüyor Sırıtarak, Kırıtarak, İnce eleyip sık dokuyarak Yolunacak kazları Yapıyor endamı teşhir Kim zengin,kim fakir.
Yürüyorlar Kiminin elinde aynası, Kiminin dilinde kaynanası, Kimi diskoya bara, Kimi çöpte aş arar.. fukara Kimi caz, Kimi kaz, Kimi yobaz, Ve sair.. Ve sair... Ve sair…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Balkondan Seyir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Balkondan Seyir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiir okudum sevgili Perihan,benzetmeler ve sorgulamalar yerli yerinde, tesbitler de yaşamın içinden kesitler abartı olmadan yalınlıkla dile getirilmiş..Yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
EEE İNSANIZ İNSANLIGIN KURALI BU OLSA GEREK ŞUAN BULUNDUGUMUZ SİTE DE KAÇ KİŞİ KAÇ KİŞİYİ TAM OLARAK TANIYOR HER İNSAN KENDİ TELAŞINDA ŞİİRİNİZİN TAMAMI ÇOK GÜZEL İNSANI ANLATAFAN FARKLI BİR ÇALIŞMA TEBRİKLER.