Bir dakika, dur orada... Bu sen misin ? En son nerede veda etmiştin ? Kime, nereye gitmiştin ?
Ben Sayıklarken isminin beş harfini Ve adını her anışımda Ararken kalbimdeki o buruk sızının merhemini... Sen, Dudaklarında bestelediğin,o sahte namelerin ile... Zihnimdeki harabe şehrin Beynimdeki göçlerin ve kimsesizler mezarlığımın sahibi Sen ! Nerdeydin ?
Ben Ladesimi hala taşıyorken, Son mektubuna bakıp bakıp ağlıyorken, Göz yaşlarım yaralarımı yakıyor, Egale edilmiş tüm sözcükler Dilimde türemişken... Sen,nerdeydin?
Alışamamışken bir başıma çaya suya Güneş’e Ay’a Bir de olmayışına... Kendim olamayışıma, Neredeydin ?
Hatırlatma kendini Kötü çıktın işte aklımdan İyi anımsayamıyorum... Benden kopardığın, Yenisi gelmiş bir eşya misali savurduğun, bir kenara attığın duygularımı, zor tamir ettim...
Kaybolduğum, Bir zamanlar adına aşk koyduğum, Geleceğe dair hayaller kurduğum bu romanın baş rolü idim...
Kötü Ama bitti... Kötü bitti ! SAHİ Sen NERESİNDE İDİN ?
10.04. 2013 Ses kaydı ilk kez : 29 Nis 2013 tarihinde yayınlandı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Nerdeydin ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Nerdeydin ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim olsun
__________________________________Selamlar