Yaşanmadık ne varsa Mutluluk adına yaşayacaktık Kıskanacaktı tüm aşıklar Hiç olmadan biz olmayı başaracaktık Başaramadık! Hiçlik denizinde boğulduk Bilirsin gidene kal demedim yine de demem Git hadi durma! Git ardına bile bakmadan Düşünme beni inan artık üzülmeyeceğim Eğer son olacaksa Gitme kal diye diz de çökmem önünde Geri dönmeyeceksen hadi git * Unut geçmişe ait ne varsa Yaşanmamışları umut edip hayal kurma Al götür sana ait ne kadar yaşanmışlık varsa Asla geri dönme Aynı filmi izler gibi Aynı acıları yaşamak istemiyorum Ben sensizliğe zor alışıyorum Senin kaçıncı bensiz olamayışın Kaçıncı gidişin bilmiyorum Kapıları kaçıncı kez sonuna kadar açışım saymadım * Her dönüşünde “sensizliğe alışamadım” diyorsun Benimle olmayı da başaramıyorsun Eskisi gibi sevmiyorsun Her sözün batıyor Her hareketinle canımı yakıyorsun Hiç bir şey eskisi gibi olmuyor Çaba sarf etmiyorsun Peki neden? “bu son” diyerek kapımı çalıyorsun * Tam alışıyorum sensizliğe Kaybettiğim umutlarımı Yıkılan hayallerimi Bulamadığım mutluluğumu zor da olsa Geri alıyorum hayattan Seninle sensiz yeni bir dünya kuruyorum kendimce Hiç ummadığım bir anda çat kapı geliyor Ateş kes ilan edip ruhumu teslim alıyor Dengemi bozuyorsun Çaresizce kabulleniyorum * Farkında mısın? Sana kıyamıyorum, kızamıyorum Sen mutsuzluğumdan pay çıkarıp eğleniyorsun Farkında olsan gelgitler yaşatmazsın Sana kör kütük aşık halimden memnunsun Senin için yanıp tutuşan aşığın var Ama benim maşukum yok! Sadece canımı çok yakan vazgeçemediğim sevdiğim var * Bir şiirimde; “Ömrümün baharı solmuş, mevsimler hazan! Saçlarıma aklar dolmuş, Yüreğimde hep hüzün Vakit tamam, son saniyeler Bitiş düdüğü ha çaldı ha çalacak Ben hala bir umut diye Uzatmaları oynamaktayım!” demiştim. Anlatamadım! Anlamak istemedin belki de Ben sol yarımı kaybettim, sen beni Eğer bu gidişin son olacaksa Gitme kal diye asla diz çökmem önünde Geri dönmeyeceksen Yolun açık olsun hadi Hadi durma git!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geri Dönmeyeceksen Hadi Git şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geri Dönmeyeceksen Hadi Git şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen yüreğinden geleni bir an dilinden söylersin.. Sonrası dilinden gelenin acısını,bir ömür yüreğinde yaşarsın. Şiir dilin daim çağlasın değerli usta kalem dostu,nice güzel paylaşımlara.. Selam dua ile
Sen titeek ellerimin tuttuğu, Sen isyanlarımın mor tomurcuğu, Sen,sen içimde ki esintinin hortumu. Sen asi fırtınaya yelken açmış sevdasın Sen isyan,sen duygu,sen,sen garip sevdam Hadi git...