Sen, sen yoksun şimdi Günler anlamını yitirmiş hepsi birbirinin aynı Değişmeyen sadece değişmeyen zifiri gece Yine penceremin önündeyim Zifiri karanlıkta boşluğu seyrediyorum Kelimeler biriktirdim yıllarca ceplerimde Yazacak çok şey var ki içimde Şimdi onları yan yana getirsem uyum sağlarlar mı? Sevgimi anlatabilir miyim? Sevdamı ifade edebilir miyim? Karanlık şehrin ışıkları gibi Her şey çok anlamsız yokluğunda… * Anlatamam! Cümleler kursam nasıl başlayacak nasıl bitecek? Bazen öyle bir an oluyor ki İçimden geçenleri ifade etmem imkansız Ve o an kendi kendime sen sus Sen sus diyorum Gönlünden geçenleri yüreğin anlatsın * Keşke konuşabilseydi de Bende ki Bende ki seni yüreğimin ağzından dinleseydin Sesini duyduğumda sadece kulak kesiliyorum Oysa yüreğim öyle mi? Yerinden fırlayacak gibi Hop oturup hop kalkıyor Saatin tik tak sesleri gibi nasıl çarptığını duysan! * Bedenimi ruhumu öyle sarmışsın ki Damarlarımdan akıyorsun kalbime Aşkım kadar temiz Sevgim kadar duru Sen dolaşıyorsun yüreğimin en ücra köşelerinde Sevmeye doyamadığım ömrümde açan tek gülsün Okşarken dikenin batsa Bir yerim kanasa Sen akıyorsun Sevdan akıyor oradan * Sen yoksun ya Yokuluğunda kanıyor her yanım Ben kan kaybından değil yokluğunda ölürüm Kanamasın kabuk bağlamış yaralarım Kanamasın hep içimde kal, Damarlarımda dolaş Ilık ılık damla damla ak yüreğime Hep orada kal * Dedi ya! Yokluğunda yazacak çok şey var içimde Anla artık! Sadece sen varsın yüreğimde Kapattım tüm yolları başkası giremez Bu yürek senin için çarpacak Bazen söz dalaşı yapsak da Uzun sürmüyor ayrılığımız Hadi hiç olmadan bir olalım Bütün zorluklara baş kaldırır bizim aşkımız Hep benim ol yanımda kal benimle ol Çünkü Her şey çok anlamsız yokluğunda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Şey Anlamsız Yokluğunda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Şey Anlamsız Yokluğunda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen yüreğinden geleni bir an dilinden söylersin..Sonrası dilinden gelenin acısını,bir ömür yüreğinde yaşarsın.Şiir dilin daim çağlasın değerli usta kalem dostu,nice güzel paylaşımlara..Selam dua ile kardeşim
Harika bir gönül sesi okudum.
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Üstadım.
Selam ve saygılarımla.