Selam,selam, Selamun aleykum, Kimse yok mu ? benden başka bu hicran çölünde, Hangi fırtınaya düştük de?Mürşid olmadan geldik biz en derine, Böyle kimsesizliği kim resim etti benim duvarlarıma? Kum tozundan umut inşa etmekten bıktım,ulaşamıyorum aydınlığa, Tırnaklarımın arasına göz yaşlarımı kattım,fayda versin kum tozuna, Ben ne bileydim ey can,varacak bu yolculuğun sonu gam tozuna.
Sağımda ki ve solumda ki,ne yazıyorsunuz ben doğduğumdan beri? Ya Hak, Sağımdan ver lütfen,istirham ederim,senin evine giriş biletimi, Kaçıyla düştü kalktı bu hayatın kahpesi, Ben tanırım sadece beni getiren leyleği.
Ya Hak, Adaletsizliği gör ama söyleme diye sen öğretmedin bize, Amel etmektir niyetim,senden olan hicran çölüne bile. Ruhum sendendir kabul görmez ki zilleti, Gören ise gafleti,sana laik değilmiş demek ki.
Beni anlayan anlar,anlamayan zaten anlamamıştır, Aklı ve de fikri uçup gidenlerin, Beyin kanatları özgürlük için mi kanatlanmıştır? Benim güneşimi batıdan getirecek olan zümrüdü anka kuşu, Hicran çölü bu,hayaller sınırsızdır, Cennette çalışmıyoruz dükkan kapatılmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hicran çölü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hicran çölü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhani düsünce derinligi bas döndüren boyutlarda,okurken insani türlü ikilemlerin icinde an be an beyin jimnastigi yaptiran,her dizesindeki manayi özümseyerek okudugum bu oldukca etkileyici ,sürükleyici siirinizi ve degerli sahsinizi yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum...
Cennetten tapu satıyorum diyenlere duyrulur. Yazdıklarınızı okuyunca bir bayanın bana söyledikleri geldi aklıma. Vakko markalı kocaman eşarbı yüzüme sallayarak '' 400 TL ye cennetin tapusunu aldım'' demişti. Gülemedim yaptığı espriye. Kendini dinle uyuşturmuş düşünme gücünü kullanmayan kişilere üzülüyorum aslında İlk emir OKU . Oku demiş Yaradan ,oku aklını kullan önce insan olduğunu hatırla. Yüreğinize sağlık. Çok beğenmiştim ,ilk okuduğumda . Hep dostça dostlukla.
Ya Hak, Adaletsizliği gör ama söyleme diye sen öğretmedin bize, Amel etmektir niyetim,senden olan hicran çölüne bile. Ruhum sendendir kabul görmez ki zilleti, Gören ise gafleti,sana laik değilmiş demek ki.
Beni anlayan anlar,anlamayan zaten anlamamıştır, Aklı ve de fikri uçup gidenlerin, Beyin kanatları özgürlük için mi kanatlanmıştır? Benim güneşimi batıdan getirecek olan zümrüdü anka kuşu, Hicran çölü bu,hayaller sınırsızdır, Cennette çalışmıyoruz dükkan kapatılmıştır.