Beyazsın ve tek bacaklısın yanıyor yandıkça saçlarından bütün pürüzsüzlüğüne kafan bir sağa bir sola yatıyor semazenler kıskanır aklın bir hayli karışık gibi karanlık en büyük korkun oluyor yaşamakta belki sadece ona eriyorsun,terleyerek alnından ve yanıyorsun dünyada yanılmayacak her şeye bacakların kısalıyor saatten saate zaman bir vakitte takılı kalsın istiyorum ısınıyor evimiz,ısınıyor ellerim çoluk çocuk mutlu oturmuş seni izliyor
kararırsın bir bakışta yüzüne ve gözüne sürülecek kayıkçı çeker ellerini akdenizden gözlerin cennet koyu ömrümüzde diğer bacağını yatak odamıza saklayalım risale yazarız onu izleyerek tefrikası kalır kokunun,evin duvarında öyle sürtünerek çoğalır duvarda rengin siyahlaşıyor sen gelince evim siyahlaşıyor sen dokununca ellerim
sevmek de yorulur bir gün erir mum gibi yatağına sırtımı yaslamaya korkarım sana yapışmaktan sevmek de yorulur bir gün bacakları tutmaz eksilmez o zaman kendisinden bir şeyler zorla tutamazsın evinin içinde kitlemekle kazandıramazsın kendine vakit seni sevmek kapı boşluğunda seni sevmek tavan arasında seni sevmek pencerenin köşesinde,evin kıyısında duman olup uçuyor değmeden ellerime,tutamıyorum
aşk odamın köşelerine zamansın gelir hep darda kalır,dar odaların arasında sıkılır canı tablolardan bir anlam çıkarmaya çalışır boş bakarak elleri cebinde gezer aşk umursamaz yanarsa yansın mum erirse erisin gizlice aşk adına bakmıyor gelirken seni tanımıyorda beyazsın tek bacaklısın ne güzelsin sen öyle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Kağıttan önce muma yazmak bir hayli zor iştir.. istekler bitmiyor aşkta'' demiştin şiirime bir yorumunda.. Kağıttan önce mum'a yazıyorsun Ajna,öyleyse bütün isteklerine hadi,birleşiniz demenin vaktidir..
Şiiri hem müzikle okudum hem de müziksiz,sessizce.. Bazen kelebek kanadına serpiştirilmiş bir düşten uyanıyoruz bazen mevsime inat,yağmurun kokusunu duyumsuyoruz.. Bazen kuşlar içimizden dalgın havalanıyor bazen deniz bile içini çekiyor.. Sanat derslerinde anlatılan 'bir filmi izlemenin tekniği' sanırım yalnızca şiirlere dairmişte biz ısrarla filmler için diye kabulleniyormuşuz gibi.. Çareyi,S Sezer'in Gece Kelebeği'ni şiirin harf aralarına serpiştirerek buluyorum..Sevgiler..
Şiirlere senin gözünle bakmak isterim belki daha güzel şeyleri o zaman görürüm. Kuşlar okuduğumuz her şiirde kalkacak içimizde. Benden de sevgiler.. Teşekkür ederim..
aşk odamın köşelerine zamansın gelir hep darda kalır,dar odaların arasında sıkılır canı tablolardan bir anlam çıkarmaya çalışır boş bakarak elleri cebinde gezer aşk umursamaz yanarsa yansın mum erirse erisin gizlice aşk adına bakmıyor gelirken seni tanımıyorda beyazsın tek bacaklısın ne güzelsin sen öyle.
Böyle güzel gidişatlı bir şiiri ancak böyle güzel bitirebilirdin.Aşkın yok oluşunu ve ya gidişini ve aşkın içindeki kişileri aynı anda aynı şeye benzeterek anlatmak harika bir fikirdi beğenmemek elde değil kutlarım.
istekler bitmiyor aşkta'' demiştin şiirime bir yorumunda..
Kağıttan önce mum'a yazıyorsun Ajna,öyleyse bütün isteklerine
hadi,birleşiniz demenin vaktidir..
Şiiri hem müzikle okudum hem de müziksiz,sessizce..
Bazen kelebek kanadına serpiştirilmiş bir düşten uyanıyoruz
bazen mevsime inat,yağmurun kokusunu duyumsuyoruz..
Bazen kuşlar içimizden dalgın havalanıyor bazen deniz bile içini çekiyor..
Sanat derslerinde anlatılan 'bir filmi izlemenin tekniği' sanırım yalnızca
şiirlere dairmişte biz ısrarla filmler için diye kabulleniyormuşuz gibi..
Çareyi,S Sezer'in Gece Kelebeği'ni şiirin harf aralarına serpiştirerek buluyorum..Sevgiler..