Çok uykum var bir sebep olsa da uyusam, Bir bahane ile başımı omuzuna yaslasam, Ama yanımda yakışıklı bir erkek olsun lütfen. Taksi,minibüs fark etmez,kısmetimi bulsam.
Yıllardır baba evinde harıl harıl çalışıyorum, Bulaşıkları yıkıyorum,çamaşırları çitiliyorum, Toz alıyorum,pencereleri ve perdeleri siliyorum, Vallahi yemin ederim yemekte yapa biliyorum, Yani efendim kısaca ben kısmetimi arıyorum.
Hep şeytan ruhumu melek görünüşüm ile sakladım, Ama yetti gayri,canıma tak etti yalnızlık,çok sıkıldım, Beyaz atlı prensim bana varmasa ben ona varacağım, Yoksa bu kör kurşunu,ha onun o topuğuna sıkacağım.
Gülüyorum ama bir türlü neden ise mutlu olamıyorum, Buradan ben bütün adaylarıma hunharca sesleniyorum, Her türlü ev iş bende,siz yeter ki bana inanın ve de alın, Artık ben yeni bir heyecan,yeni bir adrenalin istiyorum.
bu şiir de herhangi bir art niyet yoktur sadece mizah amaçlıdır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekar bir kızın seslenişi :)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekar bir kızın seslenişi :)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.