Senden sonra,şimdi herkese Reis deniliyor, Reislik makam işi mi ? mevki işi mi ? yoksa yürek işi mi? Bazıları yalakalık telaşıyla,bir biri ile yarışıyor, Reis,sen vatanını karşılıksız sevmedin mi? Ama bunlar, Bu yüce sevdadan bile kendine pay çıkarıyor.
Bu milletin kahramanları,ne zaman hak ettiği değeri aldı ki? Hepsinin dosyası faili meçhul cinayetlerle derinlere gitti. Gerçi onlar,vatan kurtarmayı,şan şöhret için yapmadılar. Bir mezar taşları bile olmadı,sevenleri Kuran okusunlar.
Şimdi benim,herkese Reis denilmesi zoruma gidiyor, Ama bu vatanın gerçek sahipleri seni minnet ile anıyor. Turan ülkümüz,Türk İslam ruhumuz hala diri ve yaşıyor, Biz Kafkas Türkleri, Ne Nuri Paşayı,ne Enver Paşayı,ne de seni unuturuz.
bu şiir Gerçek Reis merhum Abdullah Çatlı’ya ithafen yazılmıştır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerçek Reis şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerçek Reis şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazikki gerceklik payinin agir bastigi konusuyla,anlatim tarziyla kendini ilgiyle okutturan güzel siirinizi ve degerli sahsinizi yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum..