Bakma öyle kırgın, üzgün ve mahzun Yüreğim zaten bin bir parçaya bölünmüş çok perişan Dayanacak gücüm kalmadı Sen de durma öyle yorgun ve bitkin Nefes alamıyorum gücüm tükenme sınırında, Yüreğinin sesine kulak ver duydukların beni doğrulayacak Her anı’nın hatırına sevgimi de al yanına Götür uzaklara…
Sen benim değer verdiğim en kıymetlimsin Gözümden sakındığım Yok ki senden başka bir başka sen Her şeye rağmen tek vazgeçilmezimsin Sevmelere doyamadığım Tek gerçeğim Yüreğimin en derin yerindesin Çekmeye doyamadığım tek sevimli derdimsin…
Bakma öyle mahzun, soğuk ve donuk Hüzün adamıyım Benim lakabım da deli Aç kalmam acıyla beslensem de doyarım Uzaklaşmak istiyorsan benden Yüreğinde ki o tatlı heyecan bittiyse Bir değil bin aşk olsa ne fayda eder Üzülme sakın ben alışkınım Sevip sevilirken terk edilmeye Çabuk toparlanıp kalkarım Sensiz de yoluma devam ederim Tutarım bir ucundan yaşamın Hayata kaldığım yerden yeniden başlarım…
Sen benim değer verdiğim en kıymetlimsin Yok ki senden başka bir başka sen Her şeye rağmen başıma gelen en güzel şey Sevmelere doyamadığım Tek gerçeğim Yüreğimin en derin yerindesin Çekmeye doyamadığım tek tatlı derdimsin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Derdimsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Derdimsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık
________________________________Selamlar