Sen üzülürsen bende üzülür yıkılırım sonum olursun Hadi sarıl bana, ayakta duramıyorum Çok üşüyorum sensiz suskunluklarımda Saçlarının her telinden dokuduğum Kalpağı attım suskunluğumun omuzlarına Düştüm yollara, yollar meşakkatli Taşlı ve uzun Yüküm çok ağır Suskunluklarımı taşıyorum…
Bir an önce sana kavuşup, sarılmak Yüzünü ellerimin arasına alıp Gözlerinde kaybolurken, dudaklarından öpmek Elbette olanaksıza talibim Dokuz doğuracağım sensiz Sensizliğin ağrısı var yumurtalıklarımda Kendi kendini doğuracaksın Ve içine kapanacaksın…
Bazı şeyler zamanla anlaşılır Ben susarak bekleyeceğim Sadece kendimle konuşuyorum Sessiz çığlıklarıma yüreğimle dokunuyorum Duyan yok ki… Ben de suskunluklarımı taşıyorum…
Her suskunluğum bir ihtilaldi Oysa her ihtilal bir zaferdi bana Kutlamasını yapıyorum Gözlerimden dökülen şarap kırmızısı kanla Durma alkışla Bu tören bizi bitirişin için Sen susma ellerin kızarana kadar alkışla
//Yüküm ağır ben suskunluklarımı taşıyorum, Sen susma ellerin kızarana kadar alkışla//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suskunluğum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suskunluğum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her suskunluğum bir ihtilaldi Oysa her ihtilal bir zaferdi bana Kutlamasını yapıyorum Gözlerimden dökülen şarap kırmızısı kanla Durma alkışla Bu tören bizi bitirişin için Sen susma ellerin kızarana kadar alkışla
//Yüküm ağır ben suskunluklarımı taşıyorum, Sen susma ellerin kızarana kadar alkışla//
Mustafa KARAAHMETOĞLU Ankara, 02.08.2016
tebrik ederim çok beğendim.. emeğinize sağlık..sevgiler..