(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben bu şiiri çok sevdim Clair... İsmi ayrılık değil yalancı ayrılık olmalıydı bence :).. Kulağa hoş gelen mısralardı. Hele ,helee,
"ben iki avucuma alıp o güzel yüzünü kaldırıyorum başını bakışını yakalıyorum gözlerimizden, önce pişmanlık sonra yaşlar akıyor işte sevgili işte tam da bu sırada
öpüyorum seni
ve
iyileşiyor yaralar"... Bu dizeler çok anlamlıydı...Selam ve sevgilerimle güzel kalem..
Yahu Elmas sana güzel insan derken fiziğinden bahsetmedim .. ayrıca "hezeyanı sayfası kapalı olan yaşar.tüm sayfaları ve alnı açık olanlar değil.." bunu sen yazmadın mı... Sana takipçim ol demedim ,öyle bir sıkıntımda olmadı... Bak Elmas benim ne seninle ne de bu zamana kadar defterde başka biriyle hiç sıkıntım olmadı.. olmazda .. Dürüst olup olmadığıma gelince bırakta onu ben bileyim.. Yoksa müneccimmisin.. . Ya her neyse hadi sana iyi geceler... Çünkü izanı olmayana laf anlatmak güç...
Ayrıca beni istediğin zaman bulabilirsin face dede sayfam açıktır burada da.. Şiir yazar ,şiir okurum başka bir amaçla defterde değilim Kİ zaten bunu kayıt tarihime bakarsanız anlarsınız
Elmascım bir şey anladıysam arap olayım... Seni anlamak güç,polemik olsun istemem.. ama şu var ki yorumların çok anlamsız ve boş... Belkide onun için sildin sayfamdan... Muhalefet olmayı seviyorsun buna amenna ama yıkıcı olacak yorumlar insanı üzer.. Çünkü şiir emektir .. gayri ciddi yorumları dikkate alıp almamakta şiiri yazan kişinin inisiyatifindedir.. Unutmadan söyleyeyim. BEN NE ŞAİRİM NE DE YAZARIM, SEVGİYE İNANIR,KALEMİMİ SEVGİYLE YONTARIM...
dilek hanım, yanıtını almıştın.hafızam yerinde.hezeyan yakışıksız.biz yazarız, ikircimsiz.üstelik hezeyanı sayfası kapalı olan yaşar.tüm sayfaları ve alnı açık olanlar değil...
Elmascım yanlış yere yazman sorun değil inan ki.. Önemli olan niyet.. Bilirsin ameller niyete göredir.. Heyecanını ve hezeyanını anlayabiliyorum... Sorun yok rahat ol güzel insan.. Sahi aklımdayken bana yazdığın yorumları neden sildin halbuki seni incitecek bir şey yazmamıştım ,yazmamda, çünkü tabiatıma aykırı canım..
ara sıra okumak da eğlenceli aslında ...