Hayallerime alırım seni Kelimeler anlamını yitirir Cümle kuramam Seni nasıl anlatırım Bilmiyorum…
Güzel bir davet sesiyle uyanmıştı adam Esneyerek bir sağa bir sola döndü Sonra yavaşca doğruldu yerinden Kalbi deli gibi atıyordu Kalktı... Pencereyi açtı. Şimdi ezan sesi daha güzel geliyordu İçeri mis gibi çam kokuları ile dolmuştu Esneyerek odadan çıktı… * Bir süre sonra tekrar geldi Belli ki abdest alıp namazını kılmıştı Uykusu açılmış bir zindelik vardı Kapıya yaslandı Kadını seyrediyordu Kadın sere serpe uzanmış Gecelik incecik pike gibi bedenini sarmış Mışıl mışıl uyuyordu. Bir müddet onu süzdü Yavaşça içeri girdi Sonra yatağın kenarına oturdu Sevgi dolu gözlerle kadını izliyor Bir taraftan saçlarını okşuyordu Alnına düşen perçemlerini yavaşça geriye attı * Elleri kadının vücudunu sarmış Adeta tuvale atılan fırça darbeleri gibi Bir aşağı bir yukarı bedenini dolaşırken Bir anda kadının nabız atışları değişti Burun delikleri açılıp kapanıyor Göğüs kafesi inip kalkıyordu Gözlerini açtı Kollarını boynuna doladı "Napıyorsun sen yaramaz? Napıyorsun?" diyebildi * Bir müddet bakıştılar Sonra Dudaklar birleşti Kadının kolları bedenini sarmıştı Tırnakları tenine batıyordu İkiside garip sesler çıkarıyordu İki beden tek vücut olmuş Yatak dar geliyordu Eller Dudaklar Hatta ayaklar bedenlerinde geziyordu * Vücutları sırılsıklam olmuş Yağlı güreşe çıkmış pehlivanlar gibi Üzerlerinde kayıyor Bir alta Bir üste geliyorlar Aynı pozisyonda Durmakta sanki zorlanıyorlardı * Tuş olmuş güreşçi misali Altta kalan birden kollarını yana açtı Diğeride yanı başına uzandı Gevşediler Arenadaki kızgın boğa gibi Burun delikleri açılıp kapaniyor Gögüs kafesleri inip çıkıyordu Bir müddet öylece kala kaldılar Sanki sözleşmiş gibi İkisi bir ağızdan "Seni seviyorum" diye mırıldandılar Elleri kelepçelenmişti birbirine İşte aşk bu olmalıydı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bu Olmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bu Olmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harika bir şiir. aşk bu kadar güzel anlatılamazdı mustafa. yüreğine sağlık. tekrar tekrar okudum. okudukça sanki yaşadım. nasıl da güzel anlatmışsın aşkı. tebrik ederim mustafa.