Terk edip gittiğine ağlamıyorum Alışkındım zamansız vedalara Seninleyken sensizliği de sevmiştim Hoşça kal bile demeden Sensizliği de alıp gittin Ağlayışım ondandır… * Ansızın çekip gitmen yok mu? Yemeden içmeden kesildim Tat almıyorum hiçbir şeyden Lokmalar düğümleniyor boğazıma yutkunamıyorum Eskiden mavibulutlardan medet umardım Sessizce çekip gittin ya Şimdi bulutlardan da nem kapıyorum… * Seninle de sensizdim Şafakla birlikte Seninle sensiz başlayan her düşü Kurduğum hayalleri Dağıtır gün batımları Ağladığımı görme diye saklanırım İçime kapanırım… * Ansızın terk edip Telefonlarıma çıkmadığın o gün geliyor aklıma Ne çok acı çekmişim Düşünüyorum da şimdi daha çok acı çekiyorum Sen bunu hiç hissetmedin Belki de hiç sevmedin… * Hani söz vermiştik yeminler etmiştik Her ne olursa olsun Nefes aldığımız sürece ayrılmayacaktık Ne oldu birden bire Ayrılık şarkıları söyledik Seçimini bir daha görüşmemekten yana yaptın Nedenini hissediyorum Dönüşü olmayan bir yola girdik Her gün seni düşünüyorum ama sensiz de yaşıyorum… * Neyse! Sen ne çok kullanırdın bu kelimeyi Şimdi de ben kullanmak istiyorum Neyse canım Alışkınım ben terk eden sadece sen değildin İlk sevdam olmasan da son olabilirdin Ama sen istedin böyle olmasını Anladım ki beni hiç sevmedin zaten… * Olur ya! Gün olurda sızıp kalırsam sokağının köşesinde Gelip geçen acıyan gözlerle yırtık çoraplarıma bakarken Sen tanır mısın beni? Kim bu diye sorarlarsa Hoşça kal bile demeden terk ettim diye Yaptığından utanır mısın? En güzeli eski bir dost gibi hatırla Allahın selamını esirgeme Sensizliği de alıp gitsen de Eski günler hatırına Ara sıra olsa da adımı an yeter…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adımı An Yeter şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adımı An Yeter şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kutluyorum çok güzel nasilda akmis dizeler yürek sesin belirsiz bir bekleyiş ve hüzün doluydu p güzel yuregine kalemine Sağlık kiymetli arkadaşım sevgi dua ile kal