Bazen bitmez denilen, sevdalar, aşklar dostluklar da bitermiş...
/Canım tutuşuyor içim yanıyor/ Sana giden bütün yolları kapattın Ben yılmadım Bıkmadım Usanmadan yürüdüm Dağlar tepeler aştım Ovalara ulaştım Sahra çöllerini geçtim Dönüp dolaştım Yolculuğum yine sende bitti Tek sığınağım yüreğindi Bitmez denilen sevdalar biter mi? /Gidenler dönmüyor geri/ Buraya kadar mıydı? * Yüreğim! O kadar acıdı ki! Sen anlayamazsın Hem de çok fena acıdı! Tek başıma yaralarımı sarmaya çalıştım Sen oralı olmadın Duymadın, görmedin Hani? Ne yaşarsak yaşayalım Başımıza ne gelirse gelsin ayrılmayacaktık Söz vermiştik bir birimize Ne oldu ettiğimiz yeminler /Gidenler dönmüyor geri/ Buraya kadar mıydı? * Hep mutlu olduğuma inandım Kandırmacaymış, meğerse göremedim Sen iyiysen iyiyim derdik Neden kendimiz olamıyoruz? Sen ben iyi olunca iyi oluyoruz İyilik aldatmacasına kanıp Çıkar dünyasına mı aldandık? Söyle buraya kadar mıydı? * Anlamadım ki… Ne oldu bize Yüreğimden söküp atamıyorum Düşünüyorum ellerim koynumda Balkonun kuytu köşesindeyim Dalıyorum uzaklara Hatıralar bir bir geçerken gözlerimin önünden Akşam olmak üzere Cıvıl cıvıl olan sokaklar bomboş Loş kaldırımlar yüzünü kapatmış Utangaç… Ağlıyor! Güneş kaybolurken gökyüzü kehribar sarısı rengini almış /Hasret can ucunda sinem kanıyor Gidenler dönmüyor/ Buraya kadar mıydı? * Yine hüzünlü bir akşam /Ayrılık ne zormuş, çekemiyorum/ Gözlerim boşlukta Yüreğimde ki o acı tekrarlıyor Sol yanımda bir çarpıntı Vücudum titriyor Hani yalnız ve çaresiz kalırsın Ağlarsın ya Ağlıyorum! /O gittiğin günden beri Gör ne haldeyim/ Buraya kadar mıydı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buraya Kadar Mıydı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buraya Kadar Mıydı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.