Kör kandil ziyasında sırat-ı müstakimi Arıyorken insanlık deneyerek sakimi Hira’daki yetime tuğ verildi hanlıktan “İkra!” diye emretti âlemlerin Hâkimi.
Şaşırmışken insanlık denildi ki: Metin ol! İşte sana hidayet, işte en müstakim yol! Aydınlandı ufuklar, çıkıldı karanlıktan Kur’ân oldu insana en müstahkem karakol!
On dört asırdan beri insanlığın rehberi Okuyana veriyor tam ve doğru haberi Âlemlerin İlâhı yol açtı âsânlıktan Gönderdi kullarına sonuncu peygamberi.
İnandığınca yaşa, katlanıp her zahmete Boyun büktürmez Rabbin, galip eder mihnete. Tevekkül ve sabırla helva yap ki koruktan Yol sonunda nail ol Hakk ‘tan gelen rahmete.
Sen sen ol ki şaşırma değiştirme yolunu Büktürmez asla senin Hakkı tutan kolunu Âlemlerin Rabbi ki gözetliyor doruktan Muhacir kul şüphesiz teslim etti solunu.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 30.07.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜSTAHKEM KARAKOL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜSTAHKEM KARAKOL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsmail Hakkı Doğrul demişti; MÜSTAKİM OL, HZ.ALLAH UTANDIRMAZ SENİ. Anlam derinliği olan, sık sık uğrayıp Allah yolunda ilham alınabilecek mükemmel bir eser. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Ömrümüzü nerede, nasıl, hangi meşgaleler ile tükettiğimiz nasıl olsa bir gün önümüze serilecek diye biliyoruz amma bu şuurla yaşıyor muyuz? İşte aslolan bu. Rabbim, şuurdan mahrum bırakmaya.. Muhabbetle selâmlayırom muhterem ağabeyim.
Kalemin susmasın
____________________________________Selamlar