Hayat denen kavgada yediğim darbeleri Yok saymadan yoluma devamı benimsedim Hepsi ayrı ibretlik dediğim darbeleri Derdime deva bilip davamı benimsedim…
Kırılmadan yürümek mümkün değil bu yolda Lâkin gönül kırmadan koşmayı benimsedim Durup dinlemek bile nâ-hoş siğil bu yolda Yüzüme gülenlerle coşmayı benimsedim…
Kambur üstüne kambur vurulması mukadder Her kambura tahammül etmeyi benimsedim Her esen fırtınanın durulması mukadder Uçurtmamı rüzgârda yedmeyi benimsedim…
Akıl vermiş ki Mevlâ kullan onu kul isen Düşünmez misin diyen emrini benimsedim Rabbimin her kuluna renk renk ve desen desen Çizdiği uzun yolda temrini benimsedim…
Muvaffak eyle Rabbim yolda koma çar nâçar Kula çalıştığı kâr saymayı benimsedim İnandığım ilâhım her dem bir kapı açar İnancımı ömrüme yaymayı benimsedim…
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 29.07.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böyle düşünce ile varmayı benimsedim, Delinmez dağ kalmasın yarmayı benimsedim, Gün be-gün çıkan engel aşmayı benimsedim, Doğum kundak bezinden kefeni benimsedim. .......kadiryeter
Sağlık dileğimle Selâm ederim...
Kadir Yeter. 30.7.2016 TRABZON.
tp://edebiyatdefteri.com/siir/1037544/inancimi-omrume-yaymayi-benimsedim muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ
Yüreğine,ellerine sağlık Üstadım,M.Akifimizin,İmandır o cevher ki,ilahi ne büyüktür, imansız olan paslı yürek sinede yüktür,..mısrasını hatırladım.kutluyorum,selamlarımla.
Ne olursa olsun,insan kendi akıl süzgeçini benimsemeli.Şiirin teması kendi bilgeliğinde oto kontrolu elinde tutmak isteyenlere bir öneri niteliğinde. Yüreğinize sağlık. sağlık.selam ve saygılarımla
Ne mutlu size sayın hocam...yapılması gerekenler de bunlardan başkası değil zaten zannımca... ben de böyle düşünenlerdenim...Allah cümle inananları müstakim olan yoldan ayırmasın inşaallah... severek ve zevkle okuduğum müstesna bir şiirdi. tebrikler, selam ve saygılarımla.
Öyle bir devir ki, anlaması pek zordur, Yediğim bu darbeler, yüreğimde bir kordur. Pembe ve mavi renkler, bugünlerde hep mordur, Hayatı olduğu gibi, hep böyle benimsedim... HakanKURTARAN Değerli Üstadım, Yürekten Tebrik ederim. Saygıyla...
Delinmez dağ kalmasın yarmayı benimsedim,
Gün be-gün çıkan engel aşmayı benimsedim,
Doğum kundak bezinden kefeni benimsedim. .......kadiryeter
Sağlık dileğimle Selâm ederim...
Kadir Yeter. 30.7.2016 TRABZON.
tp://edebiyatdefteri.com/siir/1037544/inancimi-omrume-yaymayi-benimsedim
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ