(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül ve Gül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül ve Gül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kül ve Gül başlıklı şiiriniz, Ferman dinlemez gönüle sitemle, yoğun duygu altında ustalıkla kaleme alınmış beğenerek ve derin saygı duyarak okuduğum, muhteşem bir şiirdi. Gönülden tebrik ediyor kaleminizin daim olması dileklerimi iletiyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Hece şiirlerinin usta kaleminden serbest şiirler okuyabilmek ne güzel.
Turgay Hocamın yorumuna aynen katıldığımı söylemeliyim. Şiirin kurgusu, çatısı, kafiye özellikleri bakımından bütünlüğün sağlanabilmesi ayrı bir başarı.
Eski bir serbest şiir şairinden yeniden serbest düzene dönüş mü bilemem; ama sanırım altı yıldır heceye yoğunlaşmış bir kalemin serbeste geçici ya da kalıcı muhteşem dönüşünü görüyorum.
Şiirin kurgusu, çatısı çok güzel. Giriş ve final etkileyici mısralarla süslü. Hece şiirinin alışkanlığı aslında bu şiire biraz da güzellik katmış. Kafiyeler kendiliğinden oturmuş mısralara.
Özlem, hüzün, acı, vuslata çağrı... Ne ararsan var. Hele bir şey daha var ki; okurda kalan bir şiir tadı...
Sevgili kardeşim ♥Gülhun ERTİLAV♥
Kül ve Gül başlıklı şiiriniz, Ferman dinlemez gönüle sitemle, yoğun duygu altında ustalıkla kaleme alınmış beğenerek ve derin saygı duyarak okuduğum, muhteşem bir şiirdi.
Gönülden tebrik ediyor kaleminizin daim olması dileklerimi iletiyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.