Sessiz gecenin kucağında, Dans eden yıldızlarla Konuşarak her gece Dua eder misiniz gizlice. Ve sabah olup gün ağarınca Kahreder misiniz kendinize Yine mi yaşıyorum diye... Kalabalıkta yalnızlığın acısını , Aynalarla savaşmayı , Ve… Yaşam senfonisi çalarken Ölümle dans etmeyi bilir misiniz..?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİR MİSİNİZ..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİR MİSİNİZ..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam iyi akşamlar. Bu mısralarda yazılanların aynısını yaşayarak devam ediyorum. Fakat önemli olan uzaydaki herşeyin size karşı olmasına rağmen yaşamayı ve yaşam sanatının en güzellerini öneririm bizlere. Bende güzelim sanarım ama ayna kendimizi güzel görmekten çok daha çirkin gösterir. Bu yüzden de aynalardan uzak dururum. 5 kere ölüm döşeğindeydim ve hala inat edip yaşamaya çalışıyorum. Hayat tabiki de musibetlerle dolu yanlış insanlarla dolu kendini bilmezlerle dolu... hayat istediğimiz gibi gitmiyorsa o ortamı terketmeliyiz. Unutmayın. O musibet ortamlar olsa da kendi çemberinizde güzel bulduğunuz şeylerle kalın. Bu küçükte olsa bu küçük dünyanız sizindir. Bu arada şiiriniz hakkaniyet dolu. Saygı ve sevgilerimle.
Dinlerim gecenin sessizliğini Sarhoş olmuş çoban yıldızını Tüketir şairin kalemini, kağıdını Sağır edercesine basar çığlığı
Bu ne feryat ne figandır öyle Olmayacak hayaller akla gelince Ay bile utancından kırmızı bu gece Seni sakladığım yerden bu mevsimde Çıkarsın karşıma ay'ın gölgesinde.. Nafile .. Bu gece ölmek bile nafile..
Tebrikler şair. ilham verici şiiriniz için teşekkürler..
Ahmet Mete Germiyan tarafından 7/13/2016 1:38:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sadece merak neden son 2 şiirini yorumlamasını da bu iki küçük şiirine yorum yaptınız... ikisini de okumanızı ve fikrinizi yazmanızı öneririm.. yorumunuz okumak isterim
Bu sizin karakterinizin ne kadar oturmuş olduğunu gösterir Ancak belirli olgunluğa erişmiş ve prensipleri olan insanlar savunduklari şeylerin sonsuza kadar arkasında durur. Tebrik ederim. .
Yo Nilgün hanim . Aslında o kadar tezat sayılmaz. Ben de ölen bir aşkı anlattım mısralarımda. Aşk a inanmıyor oluşunuza üzüldüm . Sevgi ve Saygilarimla
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim...yazdığınız diziler ile benim yazdığım dizeler tema bakımından tezat ...farkindasiniz sanırım...herkes varlığına inandığı duyguları yazar bence.. ben aşk sevgi duygularına asla inanmak..benim içim sonu olmayan tek gerçek ölümdür...soğuk ama gerçek...