Bu gün gel seninle adam asmaca oynuyalım yarın ne olacak bilmiyorum bir sürü cevapsız soruyu süzgü/den geçirelim
Ahmet, mehmet, ayşe fatma mustafa selim ayağını sürümeden yürü! tabutları sallamadan taşıyın! arkası işlemesin gelmesin şehitlerin!
off çok sıkıldım bu sonsuzu belli olmayan oyundan isim hayvan şehir oyunu oynuyalım..
II
Şimdi fikrimi mıhla duvara çaktım rengi solmuş eski bir resim gibi hükümsüzdür ne söylesem... sus! sus!... gardiyan geceler.. basamaksız merdiven!
bir martı geçiyor gökyüzünden uzatsam elimi tutacağım ama dirseğim çekiyor... uçmuyor uçurtmalar semalarından katletmekten korkuyorum... özgürlüğünü çocuk! simit atanlara kanma sakın! binlerce karıncayı eziyor insanoğlu; susam tanesi taşırken!
her özgürlük bir tutsaklık aslında; günler geceler birbirine eklenirken hepsi uğruna ölünecek toprak! için! uğruna sevgiliye duyulan sadakat!
III
Hayır hayır daha çok ağaç dikmeliyiz hırs yerine gönül dağlarına kin nefret öfke tohumlarına inat eğitim şart kış çok çetin geçecek yazdan çarbambadan perşembenin gelişi belli!! kırkayaklar dolaşıyor anarşist akrepler zehir kusuyor yılanlar istilâda dağlarda al kanlara boyuyor buluyor şehirleri kentleri gün yaslı paslanmadı süngü top tüfek! İstanbul hava limanında tam kırkbir ölü! Antalya’da yanıyor kan kırmızı ülkemin ciğerleri kıyamet elâmeti bu mübarek günlerde bile durmadı şehit şerbeti
sedir ağaçlarından yıl yüzlerce tabut Al bayrağa sarılı yükün yükün! ağır çok ağır memletin yükü ağır ya sabır gün olur geride bırakacağız biliyorum bu kara yüzlü kara günleri geceleri ah! aydınlık! Mustafa Kemal gülüşlü memleketim! yolunda eskittim günlerimi hey gidi hey! çevir kır dümeni zalimlarin üstüne kökü kazınsın ocağı sönsün!
Bitsin artık memlekimin can düşmanı terör illeti!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAS GÜNÜ!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAS GÜNÜ!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.