Ah! Yaşamak kavga sebebimiz ölünce nereye gidecekseniz? en büyük kavganızı bırakıp yorulunca insan bedeni hayâleri sığınacağımız ne rahat bir limandır ki mezarlıklar ve ölüm kazanılmış bir zaferdir ölüp ölüp dirilmek midir? her gün canlı cenaze misali tükenmişlikle yaşamak!
edinimlerin saklanması kazanılmasından daha meşakatli bir iştir aslında yaşken batmayan diken bir daha batmaz derlersede yalan! Ah! yaşamak baştan aşağı sefillik! aşkın o büyük sevdasını kaybetmesi ruhunda rüzğarların o tatlı esintiside yanar bir kıymık gibi sıyırır toprağın tenine düşünceler sendeliyor bir zaman sonra dilimiz tutuluyor oruç tutulması mıdır nedir akşam üstleri zihnimiz karışmaya başlıyor..
rahatsız gözü doymaz telâşlı bir zenginlik düpedüz yoksul kişiden daha zavallı gelir bana beden yaşın ağır yumruğu altında ezilince..
ah ölmeden yaşayabilseydik bir deniz ülkesinde tekmeleseydik kimsesiz bir kasabanın kıyısında denize mor sarmaşıklar sarmış bir bahçede eski masa tahta sandelyede oturup soluklansaydık sımsıkı sarılsak yitip giden hayallarimizde otursaydı dizimizde
Ah! yoksulluk mutluluktan habersiz bizi bir tek ölüm paklar çiğnenmiş insanoğlunun onuru inancı neden bağlı ağzı sanatın ooh böyle yaşamak koyuyor adama..
Her hayâlimiz arzumuz emelimiz içimizde tutsak safsata kulaç atmak yüzme bilmediğimiz denizlerde bir hûlya bin bir düş geçti gözümüzün önünden gidenler dönmüyecek bir daha kırık bir testi gibi düzelmez artık içinde yaşadığımız bu zavallı dünya!
her hayâl dokunup geçer sol yanıma yol geçen han/ında konaklar umutlar Ki; dokunma dursun durabildiğince avuç içinde sıkılı yumruk yüzsün yüzebildiğince yeşil sularda mavi!eri yitirdik yağmurlarda küstü küstü artık ay gibi yalnızlığımız kuş olup uçtular başka ülkelere yeşil denizlerde güngörmemiş hayâllerimiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYÂL DENİZİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYÂL DENİZİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne çok duygu sarmalı. yaşama sevinci ve teğet geçen pervasızlık zaman zaman. ne güzelsin şiir. tüm yüreğimle kutluyorum sevgili Nurten Hanım. sevgiler, selamlar gönül dolusu...
ah ölmeden yaşayabilseydik bir deniz ülkesinde tekmeleseydik kimsesiz bir kasabanın kıyısında denize mor sarmaşıklar sarmış bir bahçede eski masa tahta sandelyede oturup soluklansaydık sımsıkı sarılsak yitip giden hayallarimizde otursaydı dizimizde...............ahh ne güzel olurdu
Ah! yoksulluk mutluluktan habersiz bizi bir tek ölüm paklar çiğnenmiş insanoğlunun onuru inancı neden bağlı ağzı sanatın ooh böyle yaşamak koyuyor adama..
Her hayâlimiz arzumuz emelimiz içimizde tutsak safsata kulaç atmak yüzme bilmediğimiz denizlerde bir hûlya bin bir düş geçti gözümüzün önünden gidenler dönmüyecek bir daha kırık bir testi gibi düzelmez artık içinde yaşadığımız bu zavallı dünya!