Akşam üstü iki adam büyük bir kavganın içindeydi bir kaç polis sakinleştirme derdinde ama daha öncesinde bu anı yaşadığı belli vurulan bir genç varmış yatıyor yorgun
ellerini aramaya çıkmıştım oysa ekmek almak için kandırıp annemi yolda kayboluyorum bir anda eskisi kadar özleyemiyorum seni
korkuyorum yüzünü hatırlayamamaktan hafızam bunca kuvvetli mi bilmiyorum tedirgin yaşıyorum anlarımı korkarak geçiyorum insanların arasından bir ceket almıştım alabildiğine uzun yüzüm seçilmiyordu şapkasından
her telgrafta öpüşüyor iki güvercin penceresi olmayan hücre evinde demir bir parmaklık kan içiyor usulca ben saklanıyorum senden akşam üstü iki adam içiyorlar ellerini kendilerinden geçiyorlar ay ışığına aralayıp duvarları sonrasında kavga yapmaya başlıyorlar sebebi kalmış olmalı dünden bende polislerden öğrendim geçerken mahalleden
seni bu şehrin sokaklarında görmüştüm bir kavganın ortasında rast gelince kılıçlarla ordular savaşıyor daha silah yok adam vurmak bu kadar kolay değildi ve ben artık vurulan biriyim eskisi kadar özleyemiyorum seni geriye ne kaldıysa elimizde dünden en son yine vuruldum mahalleden geçerken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahalleden geçerken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahalleden geçerken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birlikte dogduk; yerkurenin sinirlari cizilmemis, mayinlanmamis topraginda, iki tohumduk..birlikte boy attik, birlikte koklerimiz birbirine karisti suyu ararken..birlikte yasam cinarina sarildik, uykusuz gecelerde..birlikte buyuttuk isyani, kanayan yureklerde..birlikte olmeye adaydik oysaki; beni vurdun sirtimi sana dondugum yerde, sol yanim tarumar..
Yaşadık işte ulu orta bilmem kaç sene,belki de senin yaşadığın sokaklarda semtlerde gülücük dağıtan şekercilerin arkalarından koşturan bendim,kavgalar görünce dayanamayıp haykıran da ama hiç bir zaman vuran olmadım tabi vurulan da..
Hem aşklar hem yaşanmışlıklar hem de kaybolanlar bunları bir arada tutan şey burası sadece.. Vurulmak kötü gibi gözükse de bazen yaralı kalmak en masum haldir bizim için. Teşekkür ederim..
Sokak aralarında kaybolan yılları olanlar belki sokaklardan yokuş aşağı oluk oluk ağlayanlardı yağmur sandıklarımız akıntılar nereye aktı. Anlatım her şeyin bir tık ötesinde kalmalı. Çok teşekkür ederim..