Benim hayat hikâyem Biraz karışık Biraz da dramatik olsa da, Olgunlaştırıyor geçen yıllar insanı Acıya, hüzne alışıyorsun… * Hiç ummadığım bir an’da hayatıma bir kadın girdi Doğal olarak çok merak ediyordum onu. Kimdi? Neyin nesi? Alıştım ona kısa zaman da Hiç bir şeyimken Her şeyim oldu… * Uzun zaman uğraşlara rağmen *Biz* olamadık, Olmayı beceremedik! Kısacık zamana unutulmaz anılar sığdırdık Sonuçta, Hoşça kal kendine iyi bak diyerek Veda etti… * Hâlbuki bu kadın! Ne sözler vermişti Hiç ayrılmayacağız demişti. Kabullenemeyeceğimi bile-bile Sevgi dolu yüreğimi Bir elveda’ya sığdırdı… * Ellerimi tutmuştu önce İlk ayrılan da elleri oldu. Sırılsıklam âşık olmuştu yüreğime Sonra ne mi oldu? Yüreğimi de söküp gitti… * Duygularımın da hiç önemi yoktu, O’nun yanında kullanılıp da atılan Kâğıt parçası gibiydim. Yazıyorum şimdi, o kâğıt parçasına o’nu * Kısa zamanda var olan aşk Yine kısa zamanda yok oluyor. Gitme kal diye çok yalvardım Ama kafasına koymuş bir kere Gidecekti… * Başımı ellerimin arasına alıp çok ağladım Hayalini kurduğum günün bitiminde Günle birlikte ben de bitiyorum. Kalp atışlarım ile Gözyaşlarım Yarışıyorlardı adeta… * At koşturuyor yalnızlık, içimde dörtnala Ne yapacağımı bilmiyorum Çaresizim. Bir anda elim telefona gidiyor. “Ben bu kadar kötü müyüm” diyebildim… * Bir an sessizlik var telefonda Öylece kalakaldım! Benim için öldü “o” artık Defnedeceğim cenazesini yüreğimdeki Can Kırıkları mezarlığına, Arkasından okuyacağım Üç ihlas bir Fatiha… * Kalbim durdu adeta Sağanak olup Azgın sular gibi aksa da gözyaşlarım “O”na yetişemiyor… Ve O gitti… * O hayat benim/di Çaldılar Parçaladılar Yok ettiler! Bir tarafta düşlerim Diğer yanda umutlarım Düşlerimde hep sen Umutlarımda yarınlarım vardı. Yok ettin giderken Umurunda olmadım Çünkü O hayat benim/di…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Hayat Hikayem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Hayat Hikayem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O hayat benim/di Çaldılar Parçaladılar Yok ettiler! Bir tarafta düşlerim Diğer yanda umutlarım Düşlerimde hep sen Umutlarımda yarınlarım vardı. Yok ettin giderken Umurunda olmadım Çünkü O hayat benim/di…tebrikler üstat son final ağlattı beni çalınan hayatlar yıkılan umutlar kendimi şiirde buldum teşekkürler yazan kaleme
Çaldılar
Parçaladılar
Yok ettiler!
Bir tarafta düşlerim
Diğer yanda umutlarım
Düşlerimde hep sen
Umutlarımda yarınlarım vardı.
Yok ettin giderken
Umurunda olmadım
Çünkü
O hayat benim/di…tebrikler üstat son final ağlattı beni çalınan hayatlar yıkılan umutlar kendimi şiirde buldum teşekkürler yazan kaleme