Sarı çiçek! Kimi zaman gözümün önündedir yüzün Yeşil fırça gibi çimenler arasında Kimi zaman yüzünden düşer Yıldızlar yanıp söner gözlerinde
Şile bezi giyinmiş tiril tiril Bir deniz kızının elbisesinde nakıştır minelerin Tutkulara açık çıkmışçasına Güneşin altında o göksel görüntün Tatlı uyumun ıssız yerlerde dolaşır eteklerine Güneşli günler Ve yamaçlarında tepelerin Ve geceler suskun yıldızlar altında.
Duyamıyorum o ıtırlı güzel kokularının geldiğini Çiçekli kırlardan ne kentlerin çiçek koktuğunu artık İlk baharın yeni derlenmiş çicekleriyle donanmış Günleri uzaklaştı Her şeyden habersiz kız çocukları Gül bembe elbiseleri içinde yazı karşılakmakta Apak yumuk ellerini güneş kavurmakta derilerini Ve çimen gibi kirpiklerine basıyor yaz sıcağı Güneşin parmakları dolaşıyor her bir telinde Tıpkı, enstûrmatel bir müzik ritminde kirpiklerin ucunda Piyanonun tuşları büyülü bir gün ışığı dolaşıyor
Sakla içinde karşılıksız sevmeleri Hiç aklımdan geçmemişti şimdiye dek! Neler esinlediğin düşünceme Senin yaprakların bir kuş kanadı gibi sarı çiçek! Karanfiller, güller misali Bilemezsin ne yaralar açtığını Ne ölçüsüz aşk, Ne yoğun duygulara Neden olduğun yüreğime; Ve hiç bir zaman anlayamayacaksın..
Sarı çiçekler öldü vakit haziran Kapadı gözlerini bir rüzğarın önünde Sürüklenip gitti polenleri Belki yine bir başka baharda gelecekler Kaçıp gitmediler ise kırlangıçlar gibi başka ülkere Ve sonsuzluğa.. Meleklerin yanına..
Övün övünebildiğin kadar Anlat önüne gelene bir tek sana eğdim Bu dik duran başımı Ve bir tek sana açtım Bu ele avuca sığmaz yüreğimi; Bir de gök kubbe de ay ve yıldızlar gördü Ve tanrıya açılan avuçlarımı Rengimin kaçtığını sen bile farketmedin görmedin hissetmedin Bir bahar düşünün içinde!!
Sarı çiçekler göçüp gittiler kırlanğıçlar misali bir başka ülkelere.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARI ÇİÇEK!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARI ÇİÇEK!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarı çiçekler öldü vakit haziran Kapadı gözlerini bir rüzğarın önünde Sürüklenip gitti polenleri Belki yine bir başka baharda gelecekler Kaçıp gitmediler ise kırlangıçlar gibi başka ülkere Ve sonsuzluğa.. Meleklerin yanına..
güzeldin şiir Kutlarım Şaaire selam ve saygılarrrr
Kapadı gözlerini bir rüzğarın önünde
Sürüklenip gitti polenleri
Belki yine bir başka baharda gelecekler
Kaçıp gitmediler ise kırlangıçlar gibi başka ülkere
Ve sonsuzluğa.. Meleklerin yanına..
güzeldin şiir
Kutlarım Şaaire
selam ve saygılarrrr