kalbime yerleştin mutlulugum, muradım oldun kederim, acım sol yanımda o tatlı sancim güz’üm olsanda sevgimizi yaprak gibi soldurma yaz’ım ol ama serinlet aşkınla; kalbimizi yakıp kavurma kış olsanda ayazınla kırıp, rüzgarınla ruhumuzu savurma...
sar sarmala güneş doğmayı unutsada bahtimiza ısıt üşüyen yüreğimi sevginle ne diyeyim... öyle sarılkı kemiklerim geçsin birbirine döv sevginle, aşkınla kalbimi kır, hıçkıra hıçkıra ağlat beni mutluluktan...
senden şiirler istiyorum... aşka aşık yüreginden; gönül kalemine dökülen satır satır, hecehece, buram buram, biz kokan...
hasretinle süzül gözlerimden özlem kasırgası ol yaş olup kirpiklerime dol sıcak, sıcak damla yüregime damarıma gir, bedenimi dolaş canıma can ol; kanımla kaynaş yitme! sakın gitme, bitme! asla bitme! bende kal... benimle kal... bu kalp senin, bu can senin, istersen al...
sen ruhumdayken kalbim sen diye atarken yüregim aşkınla için için yanarken ve ben senin sevgi dolu kalbindeyken; ölsemde gam yemem... ............................(c) ....................................(a) ............................................(n) ...................................................(ı) .........................................................(n) canın; (sağ olsun.. (bitanem) başka birşey istemem senden)...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ AĞLAT ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ AĞLAT ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hasretinle süzül gözlerimden özlem kasırgası ol yaş olup kirpiklerime dol sıcak, sıcak damla yüregime damarıma gir, bedenimi dolaş canıma can ol; kanımla kaynaş yitme! sakın gitme, bitme! asla bitme! bende kal... benimle kal... bu kalp senin, bu can senin, istersen al...
YÜREĞİNE SAĞLIK DUYGU SELİ YÜREKTEN ŞİİRE DÜŞÜNCE...ÇOK GÜZEL BİR DÜŞÜNCE saygılaımla
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…