(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk varkende yokkende acı yaşatıyor sanırım. ama en azından saf tertemiz olmasına dikkat edip acınında tadını çıkarmalı insan. çünkü aşkın acısı kirletmez sadece kuvvetlendirir yerini ama beyazı kirli bir aşk geçmişide geleceğide acısıyla kirletir ebedi...çok güzeldi yine şiiriniz saygı ve sevgiyle kalın...
Güle sevdalı olan dikene razı olmalı sevdaya tutunan hüzne kapılmaya hazır olmalı. Tutmak ve tutunmak için istemek lazım her acıya razı olarak istemek. Şairin dedeği gibi Aslında; o acılar bile bir ömre değer... Tebrikler saygılar
Aşkın labirentleri olur, girdapları. Oğulları, kızları, sisi, boranı ve baharları yeşilliğince aydınlık yüreklere maviliği taşıyan denizleri ve denizleri seviyorsan dalgasına dayanabilmelisin demişti bir şair...
Ha bir gülü tutmuşsun, Ha bir sevdaya tutunmuşsun.. Neye yarar, Kanıyorsa avuçların ve yüreğin.. Nasıl koklanır,nasıl sevilir, Beyaz bir gül, ............saf,bembeyaz bir yürek.. Tut(un) masını beceremiyorsan eğer.. Bir yakalayabilsen, ..................bir bilebilsen.. Aslında; o acılar bile bir ömre değer.
düşünürsek... GÜLÜN DİKENLERİ GÜLE BATIRILMADAN OLDUĞU GİBİ KABULLENİLSE ACI BİLE ÇEKİLMEZ. ÇEKİLSEDE DEĞER GÜL SEVGİYE.............
saygılarımla kutluyorum şiirinizi herzaman olduğu gibi alıp götürüyor, kısada olsa...
MÜRÜVVET NUMAN tarafından 1/8/2007 9:18:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzelliklerin bedelleri ağır oluyor değerli kardeşim,gülü seven dikenine katlanmalı..Beyazı korumak en zor iştir,en ufacık bir leke nasılda bozar o duru güzelliğini.Yüreklerdeki sevgilerde öylesine saf ve duruki o sevgileri kirletmemektir önemli olan..Yüreğin duru beyaz sevgilerde yol alsın..
Ha bir sevdaya tutunmuşsun..
ACILARIN SEVDA TÜRKÜSÜ GİBİ OLSUN KARDEŞİM
ZEVKLE OKUDUM ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER........