(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yok abla.. o kırmızı halı repliği Aslı içindi.. tanıyorsun sen.. aşk ile bağı yok konunun.. ha sen başka bir şeyi kastediyorsan bilemem.. hani şiirde kırmızı halı geçmediği için dedim.
Abla sen böyle iyisin.. başka bişey olmasan.. hele ki ecnebi bişey :)
demin dinledim.. şiirin bu dizesini bir başka seslendirmişsin.. içine işlemiş bir duygunu çıplak haliyle ses olup yansıması gibiydi.. bütün olarak çok berraktı.. nefes alışına değin temiz bir çalışma.. ve tabiiki sesin doğal güzelliğiyle birleşince diyecek fazla söz yok.. bazı yerlerde S yine Z ye dönüşmüş fakat çok dikkat çekici değildi.. sesimi beğenirim ve beğenirler genelde lakin sendeki çok mikrofonik ve heyecansız.. neyse çok laf etmeyeyim.. güzeldi kısacası.hem de çok güzel.
Gecenin yanığında bir yürek söküğünü gözyaşlarıyla dikmek.. şiiri yere yatır, geç karşısına.. bak şimdi.. yatay düzlemde koca bir piramit gibiydi bu söz..
yalnız sayfana baktım böyle bir şiir göremedim.. linke tıklayınca sadece mp3 çıkıyor.. malum kulaklık yok hoparlör de olmayınca ertelenmek durumunda kaldı.. bilginize diyelim :)
Nedir şiir insanın çaresizliğinden başka Yağmurlarda yıkanan bentlerin yalnızlığı Maviyi düşleyen hayallerin Soğuk duvarlardan sızmak istemesiydi belkide Bir papatyaya bakarken duyulan özlemdi Bir çocuk masumiyetinde iç çekmesiydi Bir birikimdi belkide
Bir harf ummanında savrulurken Kaç acıyla sarmaladım şiirlerimle yaramı Şimdi Dünyanın bütün sabahları yüreğimden sökülür Ölüme uyanmak’tı belki de Bir yanlızlığı ma daha gözlerimi açmak Bir de o en sevdiğim kuşların göç zamanı Ve Eylül akşamı
Şimdi kaç ölüm uzaktır benden Gecenin yanığında bir yürek söküğünü Göz yaşlarıyla dikmek Özlemek Öyle ansızın ve nâ dan Ve yinede ölür gibi sevmek Beklemek işte her şeye rağmen Daha hiç kimsenin uyanmadığı Seherlerin en serin ucunda Kış güneşinde kar tanesi gibi eriyerek Sevmek ölesiye Doyasıya sevmek istemek...
Şiir dediğime bakma sen Satır aralarında sakladığım Üç nokta Bir virgül Ve gizli özneden mütevellit anahtarlar hepsi
ben de bu kısmı çok anlamlı buldum üç nokta âmâların işaretidir. Virgül ara vermek. Gizli özne, ve anahtar düşüncelerimi doğruluyor gibi. Bazı şeyleri görmeye ara verilmesini kastediyor. Ya sallayıp yazıyorsunuz ya da ikimiz de zekiyiz.
bazılarını bilerek ve isteyerek yazıyorum iradem dahilinde.. bazılarını yazdıktan sonra okuduğumda.. bunları ne diye yazdım ki diyorum.. bazılarını ben biliyorum sadece.. bazılarını okuyabilseydi sadece o anlardı.. bazılarını herkes vs vs..
kendimi bilmem ama sizin çok zeki olduğunuzu.. kimi zaman zeka üstü algılarınızın olduğunu düşünüyorum
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…