Akşamın bu vaktinde nereden çıktı bu ayrılık Şimdi gözlerim yollarda kalacak Beklemek yok mu çaresizce Sanki yüreğime hançer saplanmış gibi Beklemek sabırlı ve sonsuz bir eylemmiş Canın tükenişiymiş… * Gönüller bekler, beklemek yürek törpüsüdür Yaşayan bilir ne acıdır Ben seni bekliyorum, Ne zaman döneceğin de belli değil En kötüsüde belirsizlik! Ne zaman döneceğini bilmeden beklemek… * Kim bilir? Belki de seni beklerken öleceğim Hiç öğrenemeyeceksin beklendiğini Sana doyamadığımı Hasret kokusuyla delice özlendiğini Seni bıkmadan usanmadan bekleyeceğim… * Beklemenin zorluğunu anlamak için Yaşamak lazım! Dedim ya Çok zordur bekleyene, Vakit geçmek bilmez Arsızlaşır inatlaşır saatler Düşman kesilir yelkovan ile akrep birbirlerine Oysa peşi sıra gidenler onlar değil miydi? * Hani “deli” derdin ya bana Kaybedeceğim, seni beklerken deli aklımı da Odam ıssız ve karanlık yanan lambaya rağmen Çıldırmak üzereyim seni beklerken Unutma beklemenin zulmünü seni bekleyen bilir… * Kendimle savaşıyorum kan ter içerisinde Yerimde duramıyorum kâh orada kâh burada Kafamı dağıtmak için şiirler yazıyorum Hayaline sarılıyorum Özlemlerimi gidermiyor Aklıma düşersin burnumun direği sızlar… * Bu bekleyiş ne kadar sürecek bilmiyorum Uzun süreli beklemelerde gözyaşı olmazmış Çünkü daha önce tüketmiştim. Yüreğimden kan damlıyor beklemeyi bilmeyen anlamaz Ben seni Gece yarısı edilen duaya âmin demek gibi Yağmura susamış toprak gibi bekleyeceğim… * Kim bilir yaşlanacağım belki de seni beklerken Saçlarıma karlar yağacak Gözlerimin kenarlarında ki çizgiler çoğalacak Onlara bakıp bakıp, baktıkça kahrolacağım Özlemlerinle, hasretinle ömrüm geçecek Yok olup gidecek yokluğunun kıyısında Seni beklerken cehennem ateşinde yanıyor tüm bedenim Ben vazgeçmeyeceğim beklemekten Yanacağım cehennem ateşinde Gün gelecek Beklemeye bile razı olmanın tebessümü olacak yüzümde Ve Ben seni beklerken öleceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Beklemek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Beklemek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beklemek Bazen özlemle, Bazen nefretle..ç Bekler işte seven öylesine, Çok güzel sözlerle düzenlenmiş hüzün dolu bir anlatım diliydi Yüreğinize kaleminize sağlık diyorum usta