Bazen! Bitmez denilen sevdalar da biter Hatta Yoluna canlar verilen aşklar da Biter dostum! Nedeni Niçini yoktur Bitiş sebebinin sonucunun da önemi yoktur Önemli olan Bitmez dedikleri sevdanın Uğrunda dağlar delinip Çöller aşılan aşkların da bittiğidir. * Sakın “Aşk biter dostluk bitmez” sözlerine de Kanma dostum. Afili cümleler Süslü tanımlamalar yok olur Yerini vefasızlık alır. Nereden nasıl başlayacağını bilemezsin Velhasıl Gün gelir sıkı dostluklar da biter… * Unutulur bir gün elbet İyi ki varsın İyi ki hayatımdasın söylemleri Baharı andıran gülümsemeler Varlığı ile cenneti yaşatan duygular El ele kırlarda koşulan günler İyi günde kötü günde diye edilen yeminler Tükenmez denilen özlemler Sevdalar Aşklar Unutulur bir gün elbet… * Unutursun elbet Unutunca unutulduğun gibi O sevmese de Gözlerin dolacak kadar seversin Hiçbir anlam veremezsin Hayatından bezersin Alır başını dağlara gider Unutursun elbet…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 02.06.2016
Buğulu sesi ile şiirime hayat veren değerli kardeşim Funda SAĞLAM’a teşekkür ederim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutursun Elbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutursun Elbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.