(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alışmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alışmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca yazılmış mükemmel, anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık Elif hocam. Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Sen hiç büyüme içimdeki çocuk,masum kal hep; görme riyakar insanları,sırtına en derin bıçak darbesi indiren dost sandıklarını,birbirinin kuyusunu kazanları ve kalabalıklar arasında derin yalnızlıkları görme...
Şiirin finali der ve susarım.Tebrikler Elif'im ,kalem yürek olmuş ve gerekenleri söylemiş yine.Güzel ruhuna sevgilerimle
Alışmak ya Neye Kaç gece Karanlık örtükçe gerçeği Alışmak mı Bahane Doğrulup yerinden şöyle İrkilmeli.
Asla Alışmam Beni benden alan Ne varsa yalan; Alışmam.
Çocukluk ruhunun cevherini alıp Büyütmekse şimdi Tamam Gerisini bilmem Ben hiçbir zaman Boş yere acı çekmeye alışamam.
Yok bu değil şu değil dediğim filan Geç bunları neyse ne Düşüncesiz hareketsiz hallerimize Mazeret mi bulmak Hayır Hiç söyleme Alışkan değilim Hep doğru görünen eğrilere.
Alıştığımız şey Hayırlar üreten Güzellikler olsun Hüzün kahır ne varsa Bizden öte Kahrolsun.
Dünden önceki gece han duvarları yazınızı okumuştum. Yorum bırakmadım ama çok beğendiğimi bilmenizi isterim.
Güzel yazıyorsunuz. Tebrik ederim.
Selam ve sevgilerimle Şairem.
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 6/4/2016 11:49:29 PM zamanında düzenlenmiştir.