(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben kız istemiyorum ama.. böyle çıyan bişey olmalı.. ipek dokunuşlu elleri aynı zamanda yırtıcı tırnaklara dönüşmeli.. yeri geldiğinde çok saf olurken yeri geldiğinde aklıyla kürsülerime çıkabilmeli.. falan filan işte.. yoksa dediğin gibi kız mı yok bana heeyyyt :))
Anneler özellikle oğullarına kız konusunda kızamazlar. Ben genele söyledim sözümü. O olmazsa öteki boşver, kız mı yok sana :)
Belkide kadınlar saklı yapıyor bu işi. Zaten uzmanlar bir kişyii severken yedekte bir başkası olsun ki, üzülmeyin diyorlar. Valla haklılar. O bir kişi bulunmaz Bursa kumaşı mı?
Bende meziyet çok. Ah hepsini kullanmayı becerebilsem. ( Bir de terziliğim var, söyleyeyim. Artık nakış, oya, örgü işi- bunları saymıyorum. )
Şu eleştiriyi haksız bulurum.. misal erkekler daha çok aldatır.. niyeymiş efendim, bir erkek aldatışı bir kadınla yaptığından yola çıkacak olursak durum eşitleniyor bence.. ee eşitlik eşitlik diyorsunuz ya ha bire.. her alanda adil olmak gerektiğini düşünüyorum.. acaba çok mu fazla düşündüm :)
bakalım ne vakit evlatlıktan reddedeceksin beni :)
şaka bir yana.. hem şiir hem resim hem koro.. bilmediğimiz daha başka ne meziyetler var merak ettim.. hem tebrik te ederim haddim olmayarak..
yedekte mi oluyor ne
hiç boş durmuyorlar.
Fona mavi yakışır,
biraz ressamlığım var..
tebrikler,
sevgilerimle..