Mutlu olmak istedim sadece bir tutam mutluluk Sol yanım mutsuzluktan değil coşkudan atsın istedim Hal bu ki ne çok sevmiştim Sevdikçe kaybettim Kaybettikçe adım adım uzaklaştım Önce kendimden uzaklaştım Sonra herkesten Kendimi kaybettim Benliğim yok oldu Hapsoldum içimde… * Öyle sevdim ki Belki bu kadar hiç sevmemiştim Sahiplenmiştim Kol kanat germiştim Hiç farkında olmamışım Kendimi yok etmişim Oysa sevmenin Sevilmenin sahiplenmeyeceğini bilmemişim Ve günden güne yalnızlaştım Meğer mutluluk yalnızlığa mahkum olmakmış… * Yüreğimde ki sevgin büyüdükçe Ben küçüldüm gözlerinde Ne kadar da değerliydin benim gözlerimde Ben bir hiçmişim sende Mutlu olmak istedim seninle Hayatımı sana göre düzenledim Her şey, ama her şey iyi olsun istedim Sevgim farklı Özlemlerim farklı Sen bir an bile düşünmedin Hep bildiğini okudun Ben seviyorum dedikçe canıma okudun… * Mutlu olmak istedim Sadece bir tutam mutluluk Yaşarken her gün öldürdün Eriyip bittim ben Yaşamıyorum artık Sevildiğimi sanmışım hep Meğer hiç sevilmemişim Bu sevdayı benim aşkım ayakta tutmuş Biri vardı içimde, içten içe beni tüketen Şimdi söyle Ben bu mutluluğun neresindeyim Sadece mutlu olmak istedim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutlu Olmak İstedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutlu Olmak İstedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çook güzel sözlerdi be usta.. Hüzün saklanmış herbir harfin arkasında... Yüreğin derinliklerinden gelen anlamlı bir yağmur damlası gibiydi Yüreğinize kaleminize sağlık diyorum Şiirli geceler dilerim
Mükemmel dizeler canı gönülden tebrik ederim kıymetli arkadaşım o güzel yüreğinin sesi hiç susmasin sen seviliyorsun arkadaşım dostların arkadaşları kardeşlerin seni seviyor iyiki varsın saygı sevgi dua ile kal
Hüzün saklanmış herbir harfin arkasında...
Yüreğin derinliklerinden gelen anlamlı bir yağmur damlası gibiydi
Yüreğinize kaleminize sağlık diyorum
Şiirli geceler dilerim