Merhaba kadınım! Saatten haberin var mı? Yine beni sensizlik geçiyor gecenin bir yarısı Odam loş sessiz ve sensiz Düşünüyorum Ne düşündüğümü ne hissettiğimi bilmiyorum Hayalimde düşçümde sen varsın Sahi sen hiç hayallerinde hayalinle seviştin mi? * Rüzgar hafiften perdeyi yalayıp geçiyor Meltem esintisi giriyor içeri Sen farkında mısın? Canım yanıyor Çok canım yandı bu güne kadar Ancak hiç bu kadar yanmamıştı Küçük değilim ama hiç büyümemişim Saf ve temizim ama hiç masum da olamamışım Tek suçum delice sevmek Belki de ondandır canımın yanması… * Dedim ya gecenin bilmem kaçı Odam loş sessiz Düşünüyorum Nasıl seviştin başkalarıyla Nasıl öptün Nasıl sevdin Hatta nasıl tartıştın bilmiyorum Tek bildiğim Hiç bu kadar canım yanmamıştı… * Rüzgar şehvetle uğulduyor Perdeler uçuşurken Sanki dans ediyorlar rüzgarın kollarında Ben hayal ediyorum gecenin bilmem kaçında Hissetmek istiyorum İçimde biraz korku Sol yanımda heyecan Kanım akıyor ılık ılık Şafak sökmesin güneş doğmasın istiyorum Sabahla birlikte gidebilirsin Gitme kal Hayallerinde de olsa seviş benimle… * Merhaba kadınım Gecenin bilmem kaçı Hadi durma bakma öyle Ellerini uzat ellerime Yakınımdayken uzak durma öyle Bırak pencereden içeri giren rüzgara Savur kendini uzaklığımdan yanıma Yakınımda ol Hayalimle de olsa seviş benimle… * Usta; “Ben Yanmasam, Sen Yanmasan, Biz Yanmasak, Nasıl Çıkar Karanlıklar Aydınlığa…” demiş Gecenin bilmem kaçında Meçhul karanlıklarda yalnız bırakma Tenimde yanmaktan Dudaklarımı yakıp kavurmaktan korkma Kapatırım sensiz ömrümün pencerelerini Çekerim perdeleri Korkma yanmaktan yakmaktan Meçhul karanlıkta şehvetinle yak beni Yaktıkça yeniden küllerimden doğarım sana… * Gecenin zifiri karanlığında gir penceremden içeri Sıkıca sarıl ben sende yaşarken Tek nefes tek beden olalım Sar bedenimi Ellerini kenetle belimde Savaş ganimeti gibi yağmala ruhumu Sabah olmadan al canımı seni sensiz seninle yaşarken… * Sen hiç hayallerinde hayalinle seviştin mi? Hayaline koşarken nefes nefese kalmışsın Hem de çok terlemişsin Gel uzan yanıma perdeleri de kapat Terin terime karışsın bir damla su olsun Aksın içine Her ne söyleyeceksen her şeyi unut Sus sadece Hayalinde olsa da seviş benimle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayallerinde Seviştin Mi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayallerinde Seviştin Mi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevenler serhoş olur, deli divane dolaşır. Aşık Mahbubuna kavuşmayınca ayıkması mümkün değildir. Sevdanın garip yanı, önce bir yudum su verir susuzluğuna, sonrasında ne tas ne de desti kalır ortada. Yürek yanar yanar kavrulur,Küller yele savrulur.. Diyeceğim o ki,Sevda ateşi kötü yakar içerden..Selam dua ile değerli kalem Sevgili KARAAHMETOĞLU.. Hayırlı günler dilerim..Selam dua ile esenlikler dilerim..
İstersen tutsak et istersen köle Yeter ki bırakma tut ellerimden Vallahi darılmam salsanda çöle Bağında gül olup solayım sende...Durak YİĞİT
Çok güzeldi Sevgiliye mektup gibi bir seslenişti sanki.. Serzenişler sessizce girmiş dizelere.. Yürek sancılarına ilaç misali geçen bir şiirdi. Yüreğinize kaleminize sağlık Yürek sesiniz hiç susmasın diyorum
Cani gönülden kutluyor ayakta alisliyorum bu denli duygulu aşk sevgi dolu muhteşem şiirini yuregine kalemine emeğine sağlık kıymetli arkadaşım saygı sevgi dua ile kalin saygilar