gece sabahı unuttu sandım gözümde yaş kurudu bitti sandım sayfa sayfa, satır satır, hayatı andım yandım ah; ben bize yandım mum gibi eridim Allahım...
günaydınsız sabahı selamsız günü hak ettim mi ?... şöyle yüreğimdeki saklım; neydi günahım...
hiç gitmeyecekmiş gibi sevenler giderken canını senden alıpta giderler anladım işte bunu geçte olsa anladım...
acıyor sol yanım bitirir beni bu yürek yangınım kanıyor, sızlıyor, derindir yaralarım tutsun elimden ettiğim dualarım bana yol göster ne olur; Allahım !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYDİ GÜNAHIM ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYDİ GÜNAHIM ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
acıyor sol yanım bitirir beni bu yürek yangınım kanıyor, sızlıyor, derindir yaralarım tutsun elimden ettiğim dualarım bana yol göster ne olur; Allahım !..
Yürek sesiniz daim olsun hocam, böyle güzel eserlere inşaallah
Hani söylerdi ya şair sanki bir gün cıkıp gelecekmişsin sensiz ne haldeyim görecekmişsin .gözümden yaşları silecekmişsin ağlama demenin ne faydası var..
açıyor sol yanım bitirir beni bu yürek yangınım kanıyor, sızlıyor, derindir yaralarım tutsun elimden ettiğim dualarım bana yol göster ne olur; Allahım !................tebrikler duygusal yürek
GÖNÜL DOSTLUĞU HAKKINDA YAZILAN ŞİİRİ KEYİFLE OKUDUM.
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…