her zoru başarmak zorlu yollarda sevgiliye koşmaktı hiç ama hiç yorulmamak ve unutmamaktı sevgi..
kıyamazken tatlı sitem bile etmeye seviyorken seni delice; delicesine sen bana nasıl kıydın ezdin seven yüreğimi ilgisizce; inceden ince...
yüreğim kanarken nasıldır diye suçum nedir bilemedim bir selamın gelmez bu tavrın niye...
gecelerde uykular haram çok seven yüreğimle açıldı aram gündüzüm zindan güneşim doğmuyor iyileşmez artık kanayan yaram...
gitmeyecektin hiç; sana candan bağlandım ben böyle yalnız sensiz mi kalacaktım yüreğimdeki aşkın karşılığını böyle mi alacaktım...
biz ölmeden bitmez diyorduk aşkımız -öldük mü ? biz, anlamadım sevgim dağ oldu oturdu yüreğime engelleri sensiz nasıl aşarım tek başıma ben bu yükü nasıl taşırım çok mu gördün bir yudum sevgiyi seni sevene kim ne derse desin; sen unutsan sen artık sevmesende yemin olsun; seni çok sevdiğimi haykıracağım tüm evrene...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SENİ UNUTMAK İÇİN SEVMEDİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SENİ UNUTMAK İÇİN SEVMEDİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…