(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne deniyordu ateş için ; Ateş yuvarlak bir cevherdir. Ateş yuvarlağının yeri( kapladığı yer ) ay yuvarlağının altı ve hava küresinin üstüdür. Kendisi latif ince ve özdür. Renksizdir göz onu göremez. Güneş ve ışınları ısının etkisiyle su ve topraktan her ne kadar pis ve karışık buharlar yükselip ona ulaşınca hepsini yakar ve tertemiz ateş haline getirir. Bu bağlamda muhtesem demi ;) Suya hiç girmiyorum ki ben su grubuyum :)
Şiir listenizde bir isim çıkmış, gerçi kadın ismi olarak bilinir de kelime anlamı; Sâre; Saf, temiz, kalabalık, topluluktur.
Bana temiz toplum örgütünü çağrıştırdı. Ateş Ve Su… İkisi de temizler. Ateş yakarak, su akıtarak, arıtarak temizler. Ateş, temizlerken ruhun depremlerini de, patlamaya hazır bir volkanın ateşini de söndürür. Bir yandan yakarken bir yandan söndürür.
Arada kalma çocuk diyor temizle ateş ol, su ol, yeter ki temizle.
Buradan yola çıkıp güzel bir hikâye bulacağım sana. Basit bir aşk öyküsüne harcanmamalı bu şiirler.
Pekala.. bu soruyla çok karşılaşır oldum.. okuyan şiirlerin cinsiyetinden algılayabilirdi bunu ama madem konusu geçti.. erkeğim ben.. bunu söylemek te çok tuhaf geliyor .. sanırım profilde değişiklik yapmam gerekecek.. aslında başkaları için bir şey yapan biri değilimdir..
şiir yazmıyorum.. şiir bölümüne bir şeyler karalıyorum diyeyim.. hani paydaş duygu ortağı biri ya da birileri çıkar da dertleşiriz babında.. bir de .. neyse
şu var ki sizin gibi derin bilgi ve şiir deneyimine sahip birinden bunları duymak her şeye rağmen sevindirici.. sevinmek.. ne işe yararsa artık :)
sayfasında şiir bulabildiğim nadir kişilerden olduğundandır, kim olduğunu bilmiyorum, bayan mısın değil misin onu da bilmiyorum abla gibi takılıyorum sadece
S 22 A 1 R 21 E 6----- 50 ve 7 Hayalperest, atılgan, sert yapıya sahip, zorluklarla mücadele eden
Sare Esra ‘da olabilir. En çabuk… Karanlıkta yol gösteren Esirler anlamında da kullanılır.
Her iki ismin de numerolojisi ve karakterleri aynı. Numeroloji yani sayı biliminin temeli İyonyalı filozof, matematikçi Pisagor ( Pythagoras) dayanır. Devrin en önemli düşünür ve araştırmacılarından biridir. Her şey sayıdır ya da sayılar her şeydir. Evren uyumdur. İyonya İzmir ve Aydın arasında kurulmuş bir devlettir. Demek ki olay İzmir ve Aydın arasında geçiyor. Neden o iki şehir? İzmir aydın kişilerin baskın olduğu bir ildir. Yani asıl merkez İzmir… Yani bulurum bir şeyler artık kusura bakma seni tutuklattırana kadar uğraşacağım)
evet, yazarken mesajlar içeriyor.. Sare ye gelince onda da mesaj var.. bir isim olduğu kadar harflerin kombinesinden çıkarımda bulunacak gizleri bağlayan köprüler kuruyorum kendimce.. veya biri/leri/ne.. ama temiz toplum kurgusu hiç aklımda yoktu :)
Eğer bir hikayen olursa ve bunu bana söylemezsen aha yukarıdaki ecnebi yazar var ya hortlasın da hikayesine konu olasın e mi..
Yok şaka bir yana etüd eden yorumunu çok sevdim.. bakma bana sen.. aklından ne geçiyosa yaz hep :)
Allah tan biz toprak grubundanız :) yakışıklı bir tehdit bence ...bak çocuk!...oyun içinde oyuna dikkat et ..Allahın adı Kerem ile kerim; de hadi derim...der gibi bir şiir..söz konusu ay olunca hele birde Hilalse bir garip olurum karanlık yüzünde derimde derim;
Ay kinini kusar geceden Güneş(i) kurutur sabahından Yeller eser yerinde sa’y Kraldır Güneş ; çıplaktır ay
şiirimden bir parça..Dedim ya Kerim :) Allah kerim ...topraktan gelip toprağa gideceğiz...ne ateş ne sudur mesele..mesele Aslı olmaktır...Güzeldi ..siz yazın biz çözelim bilmeceyi...esen kalın
Yıldız falı değilse de kahve falına bakmışlığım oldu bir zaman.. ilkin öylesine geyik olsun diyeydi, sonradan uydurduklarım epey etkili olmuş ki baktım millet hakkaten falıma bak diye tutturunca bıraktım :)
Toprak grubu ne ola.. bu sitede çok şey öğreneceğim gibi.. misel çok yerine "çokça" , sevgiler yerine "sevgilerimle" vs vs.. yakışıklı tehdidi sevdim ama ,
şiirin de güzelmiş Esengül Abla :)
Ay, gece, biraz yıldız.. sonsuzluk kavramlarını severim. çokça ! da kullanırım yazdıklarımda..
hava olmak gibi bir ihtimalim varsa ben ikisine de hayır diyorum...ateşsiz susuz belki bir zaman yaşanır ama havasız bir an ölüme açılan kapı! boğulmak istemem yani :) hava olayım ben... ne ateş ne su da gözüm var...yaşamaya sözüm var...
Ateş ve suyun seviş-savaş hikayesi bu.. ki bütün bunların olabilmesi için mutlak havaya ihtiyaç var.. hiç hava olma kurgusu geçmedi aklımdan ama galiba iyi bir seyirci olabilirdi olan bitene :)
Aman efendim çok yaşayın siz.. cimcimeye de bol bol resim yaptırın.. yetenek var zira.. hem ışıl ışıl gözleri nazar değmesin.