Aşk var içimde; volkan! üşütmüyor beni; ayazda korkutmuyor; hiçbir şey zifiri karanlıkta buz tutmuyor hislerim sıcak; soğuk değil her yan, her can bana güven kokuyor...
Yaprak dökse de güz bana ölümü anımsatmıyor Her şeye rağmen sevdim delicesine sevdim kusur aramadım suç bulmadım dün, bugün, yarın, üç güne sığan; gelip geçen dünyada; sevdim sadece sevdim...
sevdiğime can dedim canım dedim ve sadece sevilmekti amacım dileğim; mutluluk kolayca beni bulsun diye oyun içinde oyun kurdum kendime; dünya sana mı kalacak dedim kendi kendime ödün verdim önce ; olmazsa olmazlarımdan bütün mevsimlerin adını mutluluk yaptım benim dünyam; Meleğin Dünyası...
Kar yağıyorsa ki; varsın yağsın saçlarıma umursamayacağım; ayaz vursa da yıllarıma; ıslatsa ki yağmur; süzülse başımdan ayaklarıma; anında hıçkırıklar kahkaha oluveriyor kulaklarımda diyorumki; -üzülmeye değer mi hayat!
olur olmaza ağlamayacağım artık değerimi bilenlere sarılacağım yıkılmak yok en hafif rüzgarlarda fırtınalar çıksa bile dimdik ayakta duracağım beni incitenlere darılacağım birazcık hüzün mevsimini çıkardım kalan hayat listemden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meleğin Dünyası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meleğin Dünyası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
meleğin dünyası bir gönül dünyası ...adın gibi sevgi dolu ..evet çok üzülme azıcık üzül; hayatta bir sen var sındır sana da bu yakışır, melekce sevmek ..insanları sevmek ancak melekten bir yüreğe yakışır.....Geceme ay gibi geldi şiirin arkadaşım ..selam ve muhabbetle
Gül ESEN tarafından 5/23/2016 11:04:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
yüregimdeki melekce sevgide sevdikleriminde emegi var üzmeyi hiç sevmem ama elimde olmayan nedenlerle üzersem birini onu üzdügümün bin katı belkide kendimi üzerim ben neden üzdüm diye. önce saglık sonrasında sevmek ve sevilmek en degerlilerim oldu her zaman. begenmen beni çok mutlu etti can arkadaşım. birazcık karmaşık duygularla döküldi yüregimden kalemime işte melegin dünyası dedim sevdiklerime...teş ekkür ederim saygı ve sevgilerimle...
anlatımı içten düşündüren ve sade bir şiir
tebrik ederim