(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bıraktılar bizi Yarım kalmaktan çok ağlayanlardan olduk hep. Ve sonra güneş doğmadı bizim için Zaten rutubetli yağmurların ardında kendimize gizlendik Gözyaşımız vardı ya hani bir de... Hep böyle olmadı mı sahi? Gitmelerini istemediğimiz insanlardan Başladı yarım kalmaya meyilli kalbimiz. Ardından her defasında Bir perde aralığında Gözlerimiz gökyüzünü saklarken Parmaklarımız da hep tüten bir sigara...
Şiiriniz bana ikinci yeni şiirini hatırlattı.İmgeler ve kelimeler bu şiirde çok yerli yerinde ama anlam olarak lümpen bir havası var.Dağ başında şairin bir kulübesi vardır.Oraya kaçmak ister.Ama Nazımın dediği gibi ''canlı cansız bütün kalabalık ben burdayım der dokunur omuzuna''geçer iyileşir insan.
Ben hiç konuşmam bana gelirsen Ve hiç sormam "Neden" diye Sende sorma Sadece yüzümüze vuran rüzgar konuşsun İkimizin yerine... Demek geldi içimden... Güzel kalem yine güpgüzel di.. :) Kutlarım.. Zevkle okudum.. Selam ve sevgiler
Kalp istatistiksel hesaplar yaparsa bunun adı aşk değil, sahiplenme olur ki bu da aşkı öldürür.. Nedensiz sevmeli ki aşk baki olsun.. :) Dimi ama .. Tabikii benim fikrim arkadaşım.
Yalan deyince aklıma geldi.. esasında her şey bahane biliyor musun.. birine yalan söylemeyi özledim ben.. yalan söyletecek kadar kaybedilmesi göze alınamayacak birini.
Gergin bir pamuk ipliği düşün.. öyle upuzun.. üzerinden fil yürütmüşlüğümüz var.. hem de yarısına kadar.. bu bile iyi ama hep şu soru var.. yarısına kadar yürüyebildiyse tamamına kadar da gidebilirdi diyor mantık.. terk ediş bu yüzden işte.
Sigarayı bırak:
Annen..
sevgiler..